استقلال تمام کننده ندارد

علی جباری درباره شکست ۲ بر یک استقلال مقابل سایپا گفت: این تیم هنوز جا نیفتاده و بازیکنان با همدیگر هماهنگ نیستند. استقلال در خط حمله بازیکن تمام کننده ندارد و مهاجمی می خواهد که راه دروازه را خوب بشناسد.

وی در خصوص شعارهای تماشاگران استقلال عنوان کرد: هواداران از یک تیم بزرگ انتظار دارند و اگر بازیکنان با هم هماهنگ نیستند، باید با توجه به اینکه بازیکن بزرگی هستند حداقل در قواره خود ظاهر شوند. این بازیکنان مقابل سایپا در حد خودشان نبودند. هوادار انتظار دارد تیم بزرگ نتیجه بگیرد.

جباری درباره تشویق فرهاد مجیدی گفت: این تشویق ها خطی نیست. این بازیکن قرار بود تا لحظه آخر با استقلال قرارداد امضا کند اما به دلیل سلیقه ها این اتفاق نیفتاد. هوادار تا روز آخر وعده شنیده و قول داده بودند این بازیکن بیاید. شرایطی بین کادرفنی و مدیریت پیش آمد که همه آن را می دانند باعث شد هواداران اینچنین شعار دهند.

رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال ادامه داد: استقلال در زمین تمام کننده ندارد و معلوم است چنین تشویقی خودجوش به وجود می آید. تیمی که همه چیز دارد، جز تمام کننده باید فرهاد مجیدی را بر می گرداند.

جباری در خصوص اینکه مجیدی سال گذشته در بدترین شرایط استقلال را ترک کرد، اظهار داشت: آن طور که خودش گفته به دلیل شرایط خانوادگی این تصمیم را گرفت. یکی هست که در بدترین شرایط تیم را ترک می کند اما به کسی توهین نمی کند اما یکی هست که در طول فصل توهین می کند و تیم را به هم می ریزد و با او قرارداد امضا می شود ولی فرهاد مجیدی را بر نمی گردانند. من آن رفتن را تایید نمی کنم اما مجیدی توهینی نکرد. این مسائل نشان می دهد پشت پرده خبرهایی است و مردم هم باهوش هستند و این مسائل را متوجه می شوند و به همین دلیل هم واکنش نشان می دهند.

جباری تاکید کرد: کاش دوستان فنی ما در استقلال گذشت می کردند همان طور که برای آن بازیکن گذشت کردند. این تیم می تواند خوب نتیجه بگیرد. استقلال پیش از آنکه برای قهرمانی در ایران بسته شده باشد برای قهرمانی در آسیا بسته شده است.

وی در پایان در ارتباط با حضورش در کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: هنوز کارم را شروع نکردم و در حال بررسی یکسری شرایط هستم. قرار شده جایی هم برای ما اختصاص دهند و اگر مشکلی نباشد استارت کار را از فردا می زنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.