استقلال در پرونده شکایت از آمانوف شکست خورد

در پرونده فسخ قرارداد عزیزبک آمانوف با باشگاه استقلال، فیفا به سود بازیکن ازبکستانی رأی داده است.

استقلال در پرونده شکایت از آمانوف شکست خورد

به گزارش ممتاز نیوز، عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی که زمستان گذشته به استقلال پیوسته بود، نه در زمان فرهاد مجیدی و نه در لیگ امسال و تحت هدایت ریکاردو ساپینتو چندان به کار گرفته نشد تا اینکه این بازیکن پس از دیدار برابر مس کرمان، قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد.

پس از این اتفاق، آمانوف راهی ترکیه شد و پس از حضور در چند دیدار دوستانه نسف قرشی، توانست نظر مساعد سرمربی تیم را به دست آورده و قراردادش را نیز به امضا برساند. نسف قرشی که در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشت، برای دریافت ITC آمانوف به باشگاه استقلال نامه زد که این موضوع از سوی آبی ها رد شد.

مدیران استقلال نیز با صدور اطلاعیه ای در کانال رسمی خود، از پیگیری حقوق خود بابت فسخ بدون اجازه آمانوف خبر دادند. اما اکنون خبر رسیده که آبی ها در پرونده فسخ قرارداد بازیکن ازبکی شکست خورده و او مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

آنگونه که رسانه های ازبکستانی نوشته اند، پس از خودداری استقلال از صدور مجوز بازی آمانوف، باشگاه نسف قرشی نیز با ارسال نامه ای به فیفا، اعلام کرد که عزیزبک آمانوف دلایل کافی برای فسخ قرارداد با استقلال را دارد. فیفا این پرونده را بررسی کرد و چند روز پیش با درخواست نسف قرشی موافقت کرد و به این باشگاه اجازه داد تا مراحل ثبت قرارداد آمانوف در لیگ ازبکستان را تکمیل کند.

باشگاه نسف قرشی نیز نام آمانوف را از طریق پلتفرم آنلاین MyLeague به ثبت رساند اما برای تکمیل این روند، انتظار می رفت که باشگاه استقلال گواهی نقل و انتقالات بین المللی یا همان ITC این بازیکن را ارائه دهد که این اتفاق رخ نداد.

گفته می شود که استقلال ۱۰ روز فرصت دارد تا نسبت به رأی صادره از سوی فیفا اعتراض کند که البته چند روزی نیز از آن گذشته است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.