بازیکن ازبکستانی استقلال قراردادش را فسخ نکرد و ماند

به جز سیاوش یزدانی استقلال از آمانوف هافبک ازبک هم خواست برای فسخ قرارداد خود و ملحق شدن به یک تیم جدید به باشگاه مراجعه کند.

بازیکن ازبکستانی استقلال قراردادش را فسخ نکرد و ماند

به گزارش ممتاز نیوز، ریکاردو ساپینتو از ابتدای فصل هم نشان داد که اعتقاد خاصی به این هافبک ازبک ندارد و در بیشتر بازی ها آمانوف حتی در لیست ۱۸ نفره تیم هم قرار نمی گیرد که نمونه اش در بازی با ملوان بود که روز گذشته برگزار شد.

این هافبک ازبک حتی در روزهایی که استقلال به خاطر مصدومیت ها و محرومیت ها با کمبود بازیکن روبرو بود، باز هم شانس بازی به دست نیاورد.

گفته می شود آمانوف یکی از بازیکنانی بود که باشگاه به توصیه سرمربی تیم می خواست قرارداد او را فسخ کند تا به جای او یک بازیکن جدید بخدمت بگیرد اما این بازیکن اعلام کرد، راضی به فسخ قرارداد خود نیست و در نهایت در اردوی تیم آبی باقی ماند. از آنجایی که آمانوف یک بازیکن خارجی بشمار می رود، فسخ قرارداد او بی بهانه می توانست، با شکایت به فیفا مشکلات جدیدی را برای باشگاه استقلال درست کند.

از اینرو باشگاه در نهایت به این نتیجه رسید که این بازیکن را در ترکیب حفظ کند. به نظر می رسد در ابتدای فصل آینده یکی از بازیکنانی که از لیست استقلال خارج می شود، آمانوف باشد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.