استقلال و جایگاه ایران در منطقه از شاخص‌های کارآمدی نظام است

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو “جبهه پیروان خط امام و رهبری” گفت: استقلال و جایگاه ایران در منطقه بعنوان مسائلی مهم و تأثیرگذار در مبادلات جهانی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید.

“محسن کوهکن” عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حفظ استقلال کشور را بعنوان اصلی‌ترین شاخصه نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: علی‌رغم کارشکنی‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان بعد از گذشت ۳۴ سال و تأکیدات “مقام معظم رهبری” بر حفظ استقلال، توانسته‌ایم همچون قبل در برابر آنها مقتدرانه بایستیم.

وی افزود: پیشرفت و اعتلای “جمهوری اسلامی ایران” در عرصه‌های مختلف برای بسیاری از کشورها به سبب تبلیغات منفی از سوی استکبار جهانی باور کردنی نیست چرا که آنها با تلقین کردن این باور که علم در اختیار کشورهای خاصی از جهان قرار دارد، سعی در کنار زدن سایر کشورها همچنون ایران اسلامی در مسیر پیشرفت دارند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ارتقای علمی و فرهنگی کشور را ویژگی بارز و کارآمدی نظام دانست و تصریح کرد: پیشرفت علمی یک کشور بیانگر ظرفیت‌های بالای آن است و همچنین نقش و جایگاه ایران در منطقه بعنوان مسئله‌ای مهم و تأثیرگذار در مبادلات جهانی از دیگر مقوله‌های مهم در کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

کوهکن در پایان خاطرنشان کرد: مؤلفه‌هایی که بیانگر توسعه و ترقی یک کشور به حساب است، نشانه‌هایی از کارآمدی و توانمندی نظام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.