استکی: طلوتی شش دانگ مبارزه کرد

   علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس اظهار داشت: خوشبختانه در طول سه مبارزه‌ای که بوکسور های تیم ملی داشتند ۲ پیروزی ارزشمندی را ملی پوشان در مرحله اول کسب کردند. روز اول مسابقات متاسفانه امین قاسمی پور مقابل حریف خود شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

وی افزود: احسان روزبهانی بوکسور وزن ۸۱ -کیلوگرم تیم ملی در نخستین بازی خود به مصاف “واله رامانروی” رفت که در راند اول ۳ بر۲ بازی را واگذار کرد و راند دوم ۶ بر ۵ حریف خود را شکست داد. احسان در راند سوم مبارزه خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حریف کلمبیایی خود را با نتیجه ۴ بر ۲  شکست داد و در مجموع با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به برتری رسید و به دور بعد صعود کرد. البته روزبهانی در بازی دوم باید با بوکسور تیم ملی ترکیه مبارزه کند.

مربی تیم ملی بوکس در مورد نحوه مبارزات احسان روزبهانی گفت: روزبهانی در بازی اول حریفش را شکست داد، اما با اختلاف امتیاز خیلی نزدیک بوکسور کلمبیایی را شکست داد. به نظرم وی نتوانست مبارزات خودش را انجام دهد. امیدوارم در بازی دوم مقابل بوکسور ترکیه بهترین مبارزاتش را انجام دهد. بوکسور کلمبیایی مدام با سر به روزبهانی ضربه وارد می‌کرد که داور باید حداقل ۲ اخطار به وی می‌داد.

استکی در ادامه در مورد مبارزات بوکسور ۶۴- کیلوگرم، اظهار کرد: مهدی طلوتی واقعا مبارزه خوبی از خود به نمایش گذاشت در طول مسابقه واقعا شش دانگ مبارزه می‌کرد و با تکنیک خوبی که اجرا کرد حریف اسپانیایی خود را شکست داد. طلوتی در دور دوم باید با بوکسور تیم ملی قزاقستان که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد بازی کند که تقریبا کار دشواری را پیش رو دارد.

مربی تیم ملی بوکس در پایان اظهار داشت: علی مظاهری بامداد چهارشنبه در اولین بازی خود باید به مصاف بوکسور تیم ملی کوبا برود و روی کاغذ تقریبا کار دشواری را دارد. البته مظاهری بوکسور با تجربه‌ای است و می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.