اسدی: با حمایت هوادارن به پیروزی می‌رسیم

 به نقل از ایسنا، مرتضی اسدی درباره بازی فردای این تیم در مقابل ملوان بندر انزلی گفت: با توجه به اینکه ما در این هفته از مسابقات لیگ برتر میهمان هستیم، بازی کمی سخت با ملوان بندر انزلی خواهیم داشت ولی ما انگیزه بسیار بالایی برای موفقیت در این بازی داریم و کاملا آماده هستیم.

وی ادامه داد: انشاالله بتوانیم این بازی را با موفقیت به پایان برسانیم و از رقبای خود پیش بیفتیم. در این بازی میهمان هستیم ولی مطمئن هستم هواداران پورشور تراکتور سازی از این بازی استقبال خوبی به عمل می آورند و با تشویق های خود روحیه و قدرت بیشتر به تیم محبوبشان خواهند داد. امیدوارم هواداران پورشورمان بازی خوب و با نتیجه را از تراکتور سازی شاهد باشند.

اسدی در خصوص تمرینات گذشته این تیم برای بازی ملوان بیان کرد: تمرینات خوبی را برگزار کرده ایم و توصیه های کادر فنی و سرمربی تیم به بازیکنان موثر خواهد بود. مدیریت باشگاه نیز تمرکز بیشتری بر روی تیم دارد تا نتایج خوبی بگیریم.

کاپیتان تیم تراکتور سازی در خصوص حواشی که در چند تمرین گذشته این تیم رخ داده بود، افزود: به هر حال در هر تیمی این حواشی پیش می آید ولی مهم این است که حواشی رخ داده به سرعت کنترل و از تیم دور شد. در حال حاضر بازیکنان رفاقتشان را بیشتر از گذشته کرده اند.

مرتضی اسدی در پاسخ به این سوال که آیا نتایجی که تراکتور سازی تا بحال کسب کرده است و آیا نتایج گرفته شده رضایت بخش است یا خیر، گفت: به نظرم بهتر از این می توانستیم نتیجه بگیریم ولی در حال حاضر از صدر جدول فقط ۲ امتیاز فاصله داریم و انشاالله با کسب امتیازات خوب و رضایت بخش در کورس قهرمانی خواهیم بود.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا تعطیلاتی که به دلیل بازی های تیم ملی رخ داد، در روند کاری تیم تاثیر خواهد داشت یا خیر، بیان کرد: به نظرم این تعطیلات به تیم هایی که روند روبه روشدی دارند و خوب نتیجه می گیرند لطمه بزند و باعث کاهش آمادگی تیم ها شود ولی ما با توجه به تمرینات خوبی که برگزار کرده ایم، در آمادگی خوبی قرار داریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.