اسمارتفون +Peak با سیستم عامل فایرفاکس ۱.۱ بصورت پیش فروش در دسترس قرار گرفت

ممتازنیوز:

شرکت Geeksphone اولین گوشی مخصوص مصرف کنندگان با نام +Peak که دارای سیستم عامل فایرفاکس می باشد را بصورت پیش فروش در دسترس قرار داد. این دستگاه که دارای ظاهری مناسب است از صفحه نمایشی ۴.۳ اینچی و سیستم عامل فایرفاکس نسخه ۱.۱ بهره می برد، ضمن اینکه قدرت آن را یک پروسسور ۲ هسته ای اسنپ دراگون تامین می کند.

peak+

شرکت اسپانیایی Geeksphone اولین تولید کننده اسمارت فون با این سیستم عامل مبتنی بر HTML5 است که محصولی مخصوص مصرف کنندگان (نه توسعه دهندگان) عرضه می کند.

از مشخصات فنی این دستگاه می توان به پروسسور دو هسته ای Snapdragon S4 Plus، صفحه نمایش ۴.۳ اینچی qHD (رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل) از نوع IPS، دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت، دوربینی در جلو، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرواس دی، وای فای، باتری ۱,۸۰۰mAh و ۱ گیگابایت رم اشاره نمود.

سیستم عامل فایرفاکس به تازگی آپدیتی را دریافت نموده که زمان راه اندازی دستگاه را سریعتر کرده و عملکرد اپلیکشن های ایمیل، تقویم و ناوبری برروی آن بهبود یافته است، همچنین مشکلات نسخه قبلی نیز در این نسخه رفع شده است. قیمت این اسمارت فون با سیستم عامل سبک فایرفاکس حدود ۱۹۷ دلار می باشد و هم اکنون بصورت پیش فروش در دسترس قرار دارد.

vr-zone

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.