اسمارت فون Xperia M سونی رسما معرفی شد

ممتازنیوز:

شرکت سونی اسمارت فون جدید خود با نام Xperia M را معرفی کرد. این اسمارت فون دارای صفحه نمایش ۴ اینچی TFT با رزولوشن FWVGA و چیپ ست ۱ گیگاهرتزی و ۲ هسته ای Qualcomm Snapdragon S4 Plus با جی پی یو Adreno 305 و ۱ گیگابایت رم می باشد.

1

Sony Xperia M همچنین دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت که از سنسور Exmor RS استفاده می کند و قابلیت فیلمبرداری ۷۲۰p را دارد و یک دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی در جلوست. حافظه داخلی دستگاه نیز ۴ گیگابایتی است.

در بخش ارتباطی این دستگاه دارای dual-band Wi-Fi، قابلیت ارتباطی ۳G به همراه HSPA، بلوتوث ۴.۰، NFC و FM radio می باشد. سونی در تبلیغات خود در مورد این اسمارت فون از عبارت ” magical one-touch functions” استفاده می کند که به دلیل وجود NFC و اپلیکشن های اختصاصی اشتراک گذاری است.

Xperia M دارای سیستم عامل اندروید ۴.۱ جیلی بین با پوسته اختصاصی سونی می باشد و قرار است در ۴ رنگ سفید، مشکی، بنفش و لیمویی روانه بازار گردد.

2

قرار است نسخه ای از این اسمارت فون با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت نیز در دسترس باشد. Xperia M dual همان مشخصات اسمارت فون اصلی را دارد و فقط رنگ لیمویی آن وجود خارجی ندارد. هر دو اسمارت فون در سه ماهه سوم سال جاری عرضه می شوند.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.