اسپانیا در نقطه پنالتی شانس داشت

بنابر گزارش ایرنا ، رونالدو تصریح نمود: ما شانس نداشتیم ، پنالتی مانند بلیت بخت آزمایی است و اسپانیا نیز در این بلیت بخت آزمایی شانس داشت اما در کل دیدار بین دو تیم بسیار مساوی و هم سطح بود و هیچ کدام از دو تیم بر دیگری برتری نداشت.

بازیکن پرتغالی افزود: پرتغال باید افتخار کند که تا این مرحله رسیده و باید با سربلندی از این مسابقات به کشور بازگردیم . ما همه کارها را برای رسیدن به فینال انجام دادیم .

وی در مورد اینکه چرا آخرین ضربه پنالتی را انتخاب نمود گفت: این تصمیمی است که در تیم گرفتیم اما هیچ عیبی ندارد ، آنهایی که ضربات را زدند عملکرد خوبی‌ داشتند . من می‌ توانستم سومین پنالتی را انتخاب کنم اما هیچ مشکلی‌ نیست .

رونالدو با اشاره به ضربه ناکام پنالتی در برابر تیم ‘بایرن مونیخ’ در چارچوب دیدار نیمه نهایی قهرمانی جام باشگاه های اروپا با ‘رئال مادرید’ و انتخاب آخرین پنالتی شب گذشته با تیمش تصریح نمود: من هیچ ترس و واهمه ندارم و شبحی در اطرافم نیست و اگر ترسی‌ داشتیم برای زدن پنالتی خود را انتخاب نمی‌ کردم .

بازیکن پرتغالی در مورد وقت اضافی پس از ۹۰ دقیقه بازی اشاره نمود که اسپانیا با وارد کردن ‘پدرو’ و ‘خسوس ناواس’ دو تعویض بسیار خوبی‌ انجام داد زیرا بازیکنانی تازه نفس و سریع بودند که به اسپانیا فرصت های خوبی‌ ولی‌ اندک برای زدن گل دادند .

وی ادامه داد :بازی بسیار زیبایی بود که با خوش شانسی‌ اسپانیا به پایان رسید .

اروپام **۱۲۳۴**۱۶۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۴۸۳۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.