اسکوچیچ: تجارب بسیاری از دربی‌ها دارم/ناظمی:بازیکنان ما می دانند که این بازی حساس است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از دربی گیلان، گفت: ما آماده این بازی هستیم. این بازی یک دربی است و شرایط دو تیم هم در جدول از لحاظ امتیازی به مانند همدیگر می باشند. اینها حساسیت بازی را بسیار می‌کنند. چون ما در انزلی زمین چمن مصنوعی به مانند این زمین چمن مصنوعی عضدی رشت نداریم، نتوانستیم روی چمن مصنوعی تمرین کنیم، ولی آماده این بازی هستیم و بسیار خوب شد که این دو تیم در اوج به یکدیگر برخورد کردند.

سرمربی ملوان در ادامه گفت: فکر کنم که بازیکنان شناخت خوبی از شخصیت من پیدا کرده‌اند و این جاه طلبی را به بازیکنانم انتقال دادم که در زیر فشار بسیار هم فوتبال خود را بازی کنند. در مورد سایر مربیان اصلا صحبت نمی‌کنم. به هر حال داربی ، داربی است و من تجارب بسیاری از دربی‌ها دارم. تمرکز بسیار خود را برای کارم می گذارم. برای من مهم این است که بازیکنانم فردا وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی در پایان گفت: من از هواداران می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و تیم‌های مورد علاقه خود را تشویق کنند. البته بدون هیچ حاشیه‌ای فردا باید روز خاطره انگیزی برای فوتبال گیلان باشد و همه از فوتبال لذت ببرند.

همچنین افشین ناظمی در نشست خبری قبل از دربی گیلان، گفت: بازی داماش با ملوان حساسیت خاص خودش را دارد. البته این رقابت در مستطیل سبز است. ما در هفته‌ قبل تمرینات تاکتیکی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از نقاط ضعف و قوت ملوان شناخت کافی داریم. امیدوارم که فردا روز خوب ما باشد.وی ادامه داد: امیدوارم که فردا فوتبال زیبایی را هر دو تیم به نمایش بگذارند و تمام ایران این دربی را ببینند. البته ما در بازی فردا مرتضی ابراهیمی و میلاد فراهانی را به سبب مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی داماش در مورد حساسیت این دیدار گفت: همه بازیکنان به حساسیت این بازی واقفند. البته این بازی سه امتیاز بیشتر ندارد، ولی رقابت وجود دارد و این رقابت‌ هم خوب است، چون اگر این رقابت‌ها نباشد جذابیتی وجود ندارد.

وی در مورد میزبانی داماش گفت: تا به الان هر تیمی که به رشت آمده از نحوه میزبانی تیم داماش تعریف کرده و پیام من برای هواداران داماش این است که امیدوارم پیروز داربی گیلان هواداران باشند و از هواداران می‌خواهم به دور از حاشیه‌ها فرهنگ بالای مردم گیلان را به نمایش بگذارند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.