اشتغال ۲۴۴ نفر در یزد با افتتاح طرح‌های جدی اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید

طرح‌های جدید اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در استان یزد برای ۲۴۴ نفر در این استان اشتغال ایجاد کرد.

اشتغال ۲۴۴ نفر در یزد با افتتاح طرح‌های جدی اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید

به گزارش ممتاز نیوز، نعمت الله رضایی، روز سه‌شنبه در سفر به استان یزد پس از شرکت در کارگروه اشتغال این استان از طرح‌های کسب و کار صندوق کارآفرینی امید در استان یزد بازدید کرد و طرح‌های کسب و کار جدید این صندوق در استان را افتتاح کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد در مراسم افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: این ۶۱ طرح با سرمایه‌گذاری کلی هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال آماده شده که در مجموع ۶۲۲ میلیارد ریال از این اعتبار را صندوق کارآفرینی امید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار کارآفرینان قرار داده بود.

سیدعباس امامی عنوان کرد: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به صورت همزمان این ۶۱ طرح را با حضور در دو کارگاه تولید پوشاک و کارگاه تولید زیورآلات سنتی در مرکز استان افتتاح کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد در مورد جزئیات این طرح گفت: ۱۶ طرح از این تعداد به مبلغ ۱۷۵ میلیارد ریال و اشتغال ۵۹ نفر مربوط به بخش خدمات، ۲۳ طرح به مبلغ ۲۹۱ میلیارد ریال و اشتغال ۱۳۴ نفر در بخش صنعت و ۲۲ طرح به مبلغ ۱۵۷ میلیون ریال و اشتغال ۵۱ نفر نیز مرتبط با بخش کشاورزی است.

امامی همچنین افزود: ۱۰ طرح از مجموع طرح‌های افتتاح شده نیز در زمینه تولید صنایع دستی و بومی استان است که با اعتباری معادل ۸۴ میلیارد ریال مورد حمایت صندوق قرار گرفته و زمینه اشتغال ۴۶ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.