اشتون کوچر رئیس کمپانی اپل شد

۱۹م دیماه ،

سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار فیلمبرداری درام زندگی‌نامه‌ای ˝جابز˝ بر اساس زندگی استیو جابز، نابغه دنیای ارتباطات و انیمیشن و بنیانگذار کمپانی اَپل با کارگردانی جوشوا مایکل استرن به پایان رسید.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه درام زندگی‌نامه‌ای “جابز” را مت ویتلتی در سه صحنه ۳۰ دقیقه‌ای به رشته تحریر درآورده و آرون سورکین آن را روایت می‌کند.

بنابر این گزارش، در این فیلم که با هزینه ۸۵ میلیون دلار ساخته شده، اشتون کوچر، ستاره شناخته شده هالیوود در نقش استیو جابز ایفای نقش می‌کند. همچنین درموت مولرونی، جیمز وودز، متئو مدلین، جاش گد، آمانادا کرو، لوکاس هاس و جرمی شادا نیز دیگر بازیگران این درام زندگی‌نامه‌ای می باشند.

کمپانی open road films به عنوان تهیه‌کننده درام “جابز” اعلام کرده که آماده توزیع این فیلم با ۵ ستاره است و برای اولین بار یک نسخه ویژه از ان را در فستیوال ساندنس نمایش خواهد داد.

سورکین، نویسنده فیلم‌های “شبکه اجتماعی” و “مانیبال” دربارهٔ داستان این فیلم گفته که کل متن در سه صحنه با زمان‌های واقعی ساخته شده است. این صحنه‌ها به زمان معرفی سه محصول مشهور کمپانی اَپل، یعنی “کامپیوتر مکینتاش” (Macbook) در سال ۱۹۸۴میلادی، Mac cube در سال۱۹۹۰ میلادی و اولین نسخه ipod در سال ۲۰۰۱ میلادی مربوط می‌باشد.

گفتنی است، استیو جابز، بنیانگذار و مدیر کمپانی اَپل، مدیرعامل کمپانی پیکسار و یکی از اعضاء هیئت مدیره کمپانی دیسنی، روز ۵ ماه اکتبر سال ۲۰۱۱ میلادی و پس از چند سال مبارزه با سرطان در ۵۶ سالگی درگذشت.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.