اشکان شکوفی: از عملکردم در لیگ راضی‌ام

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

borna ghasemi-18-11.jpg

تنیسور تیم گاز تهران از عملکرد خود در مسابقه‌های لیگ برتر ابراز رضایت نمود.

«اشکان شکوفی» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار نمود: بعد از گذشت چند سال، مسابقه‌ها iبه صورت متمرکز برگزار شد، بنابراین رقابت‌ها بسیار نزدیک و فشرده بود.

وی ادامه داد: با وجود این که تنها در دو سه هفته باقی مانده تا آغاز مسابقه‌های لیگ، با انجام تمرین‌ها خوب iبه مرز آمادگی رسیدم، اما موفق شدم بازی‌های خوبی را در قسمت انفرادی و دو نفره از خود iبه نمایش بگذارم و خوشحالم که تیم گاز تهران قهرمان دور رفت مسابقه‌های لیگ برتر شد.

شکوفی با ابراز امیدواری نسبت iبه قهرمانی تیم گاز تهران در دور برگشت مسابقه‌های لیگ برتر، گفت: از تیم متحدی برخوردار هستیم و بازیکنان تمرین‌های خود را iبه خوبی انجام می‌دهند و کاملا امیدوارم که این قهرمانی در دور برگشت نیز تکرار شود.

وی افزود: با توجه iبه اینکه دور برگشت مسابقه‌ها بسیار حساس بوده و پس از مسابقه‌های لیگ برتر، جام حذفی را نیز در پیش رو داریم، با انجام تمرین‌های فنی و بدنسازی، خود را برای حضور در مسابقه‌های آینده آماده نگه می‌داریم.

شکوفی در پایان بیان نمود: در کل مسابقه‌های لیگ برتر iبه خوبی برگزار شد و از لحاظ داوری و وقت برگزاری نیز مشکل خاصی وجود نداشت.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.