اصلاح‌طلبان به فکر ضعف گفتمانی خود باشند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: در شرایط فعلی نقد اصلاح‌طلبان به مجموعه اصولگرایی وارد نیستْ و بهتر است این طیف سیاسی در راستای حل مشکلاتی چون عدم وجود تشکیلاتی واحد، ادبیات مشخص و ضعف گفتمانی در بدنه این جریان وارد عمل شود و نسبت به جریانات دیگر سکوت کند.

عشرت شایق در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، درباره تلاش برخی چهره‌های اصلاح‌طلب برای ایجاد اختلاف میان اصولگرایان، گفت: تلاش‌ برخی از چهره‌ها و جریانات اصلاح‌طلب در راستای بیان وجود اختلاف میان طیف‌های اصولگرا تنها در جهت احیای بدنه اجتماعی این طیف صورت می‌گیرد و هیچ‌ پایه و مبنای دیگری ندارد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: وجود سلایق، دیدگاه‌ها و روش‌های مختلف در میان جریانات مختلف امری طبیعی است که این موضوع بدنه اصولگرایان را نیز شامل می‌شود لذا تاکید اصلاح‌طلبان براین موضوع امری غیربدیهی محسوب می‌شود.

شایق با اشاره به اینکه در شرایط فعلی نقد اصلاح‌طلبان به مجموعه اصولگرایی وارد نیستْ، اظهار داشت: بهتر است این طیف سیاسی در راستای حل مشکلاتی چون عدم وجود تشکیلاتی واحد، ادبیات مشخص و ضعف گفتمانی در بدنه این جریان وارد عمل شود و نسبت به جریانات دیگر سکوت کند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته جبهه اصولگرایان نشان دادند که به دور از روش‌ها و سلایق مختلف توانسته‌اند در راستای یک ائتلاف و وحدت همگانی در جامعه موفق عمل کنند لذا طرح مباحثی چون اختلاف و چندپارگی در این جریان از پایه غلط است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.