اصلاح آیین‌نامه کرسی‌های آزاداندیشی

جام جم آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ششمین اجلاس معاونین فرهنگی و اجتماعی و نمایندگان وزیر در هیات‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشورگفت: آئین‌نامه کرسی‌های آزاد اندیشی اصلاح شد.

غلامرضا خواجه سروی در خصوص ارسال گزارش دانشگاه‌ها به وزارت علوم، با بیان اینکه ارایه گزارش فعالیت فرهنگی دانشگاه‌ها به نفع خود دانشگاه‌هاست، گفت: معاون فرهنگی نقش هماهنگ کننده و هم افزا را دارد، معاونین فرهنگی در دانشگاه با تشکیلاتی که پیدا خواهند کرد می‌توانند ظرفیت دانشجویی و اساتید را به خدمت بگیرند.

با توجه به جریان‌های جذبی که در حال اتفاق افتادن است تا اساتید متدین جذب شوند، فضا طوری دیگری خواهد شد و بسیاری مسائل و مشکلات به شیوه دیگری پیش خواهد رفت.

معاون فرهنگی وزارت علوم داشتن یک خبرنگار فرهنگی در هر پردیس دانشگاهی را ضروری دانست و افزود: در هر پردیس یک خبرنگار فرهنگی نیاز است که می‌تواند به عنوان کار دانشجویی به دانشجویان واگذار شود تا فعالیتهایی که در دانشگاه صورت می‌گیرد را منعکس کنند.

وی با تاکید بر حضور رسانه در دانشگاه گفت: حضور رسانه در دانشگاه لازم است، چراکه انعکاس فعالیتهای دانشگاهی به ارتقا و افزایش سطح امید به زندگی در نسلی که پرورش پیدا می‌کنند، می‌شود.

خواجه سروی در خصوص کرسی‌های آزاد اندیشی نیز اظهار داشت: آئین‌نامه کرسی‌های آزاد اندیشی نیز اصلاح شده است به گونه‌ای که می‌توانید در دانشگاه خود باشگاه آزاد اندیشی داشته باشید یعنی برای کرسی‌ها محل ثابت و تابلوی متغیر داشته باشید.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.