اصلاح طلبان همیشه مجری قانون اند/ پیشنهادی برای حضور هیچ فردی در کابینه نداده‌ام

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیرکل نیروهای خط امام (ره) گفت: اصلاح طلبان همیشه به قانون عمل کرده‌اند و الان هم چیزی جز این خواستار نیستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ سیدهادی خامنه ای در حاشیه ضیافت افطاری حزب اسلامی کار و در جمع خبرنگاران دربارهٔ تشکیل حزب فراگیر با محوریت هاشمی رفسنجانی گفت: تشکیل چنین حزبی در کشور می‌تواند مفید واقع شود اما نیازمند شرایط بسیاری است که بحث کردن آن در این مصاحبه نمی‌گنجد.

وی در پاسخ به این سؤال که دولت تازه می‌تواند پاسخگوی مطالبات اصلاح طلبان باشد، گفت: اصلاح طلبان همیشه خواستار عمل به قانون بوده‌اند و هرگز چیزی بیشتر از آن نخواسته‌اند، انشاءالله دولت تازه بتواند در عمل کردن به قانون به خوبی ایفای نقش کند.

سیدهادی خامنه ای دربارهٔ پیشنهاد دولت تازه از وی برای حضور در کابینه تصریح کرد: من پیشنهادی از هیچ فردی برای حضور در کابینه نداده‌ام، اما پیشنهاد دهنده های بسیاری می باشند که نوبت به ما نمی‌رسد، هرچند وظیفه ما در این میان همکاری با دولت تازه است که این به معنای ورود به کابینه دولت نیست.

وی با اشاره به امکان تشکیل کابینه فراجناحی از سوی دولت تازه، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت تازه بتواند چنین کاری را انجام دهد.
 
هادی خامنه ای در پایان با اشاره به مراسم تحلیف حجت الاسلام دکتر روحانی تصریح کرد: من برای حضور در چنین مراسمی دعوت نشده‌ام و معمولاً دعوت هم نمی‌شوم این مقامات می باشند که در چنین مراسمی حضور می‌یابند و از آن‌ها دعوت می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.