اصلاح فیلم «من مادر هستم» در سینماها توسط جیرانی صحت ندارد

۲۰م آذر ،

غلامرضا موسوی عنوان کرد:

سینماپرس- گروه سینما/ تهیه کننده فیلم «من مادر هستم» گفت: اصلاحات فیلم چندی پیش انجام شده و خبرهای اخیر در مورد اصلاح سینما به سینما توسط جیرانی صحت ندارد.

غلامرضا موسوی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب افزود: وظیفه کارگردان نیست که سینما به سینما نگاتیوهای فیلم را اصلاح کند متاسفانه بعضی از خبرگزاری ها سعی می کنند در ازای خواست روسای خود خبرهای جعلی منتشر کنند و یکی از این خبرگزاری ها که منتسب به یکی از سازمان های دولتی است خبر اصلاح فیلم توسط جیرانی در سینماها را منتشر کرده بود که این خبر دروغ است.

وی ادامه داد: وزارت ارشاد درخواست کرده بود که ۳۱ فریم ثانیه از فیلم به سبب ایجاد سوء تفاهم در مورد موضوع قصاص کوتاه شود که طبیعتا بنا به تصمیم شورای عالی اکران این اقدام انجام شد ضمن این که این سوء تفاهم به قصه فیلم و روابط بازیگران لطمه ای وارد نمی کند.

این در حالی است که چندی پیش بعضی رسانه ها خبر داده بودند که جیرانی به همراه تدوینگر فیلم در سالن‌های سینمایی نمایش‌دهنده «من مادر هستم» حضور یافته و به شکل بی‌سابقه‌ای سکانس‌های ممیزی را قیچی می‌کند، در این صورت فیلم بدون اینکه از پرده پایین کشیده شود مورد اصلاح قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۰۶۰


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.