اصولگرایان نیازمند مدل جدید وحدت هستند/ انتخاب محور وحدت درآینده

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد راهبرد جمعیت رهپویان برای انتخابات آتی اظهارداشت: بررسی انتخابات آینده در دستور کار جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی قرار گرفته و این تشکل جلساتی را در این خصوص داشته است.

وی با بیان اینکه راهبرد رهپویان برای انتخابات مبتنی بر وحدت است، افزود: رهپویان در مسیری حرکت خواهد که فضای مناسب برای وحدت بین نیروهای انقلاب فراهم شود.

قائم مقام جمعیت رهپویان، با اشاره به حساسیت انتخابات آینده، ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها همزمان برگزار می شود، تفرق و تشتت نیروها می تواند نگران کننده باشد و موجب ایجاد فرصت برای رقیب شود.

وی با بیان اینکه سازوکار وحدت برای انتخابات آینده تغییر خواهد کرد، گفت: سازو کار وحدت جهت انتخابات مجلس نهم و ترکیب ۷+۸ برای انتخابات جدید بعید است سامان بگیرد و باید به مدل های جدید و متفاوتی فکر کرد.

 قائم مقام جمعیت رهپویان، در مورد محور وحدت نیز تصریح کرد: باید کمی زمان جلوتر برود تا طبق شرایط و وضعیت سیاسی کشور تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

همچنین سروری درباهر احتمال تعدد کاندیداهای ریاست جمهوری در جریان اصولگرائی گفت: با توجه به اینکه اصلاح طلبان اعلام کرده اند که حضور جدی در انتخابات خواهند داشت، تعدد کاندیداها موجب تشتت آراء می شود که باید به شدت از این امر پرهیز کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.