نماینده محلات: اقدام رییس مجلس در انتخاب معاونین از طیف​های مختلف اصولگرایان گام مثبتی در جهت وحدت بین اصولگرایان بود

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرآنلاین، وحدت و انسجام بین اصولگرایان را نیاز امروز این جریان سیاسی دانست و گفت: در ابتدای مجلس نهم مسائلی پیش آمد که  چندان برای اصولگرایان خوب نبود و برخی توهمات را در اردوگاه رقیب ایجاد کرد که اختلاف جدی بین اصولگرایان وجود دارد.

وی با بیان اینکه رقابت دورن گروهی بین اصولگرایان را به صلاح نمی دانم، تصریح کرد:  اصولگرایان در اصول و مبانی وحدت نظر دارند و باید در عمل نیز به این سمت حرکت کنند.

نماینده محلات اقدام رییس مجلس در انتخاب معاونین از طیف های مختلف اصولگرایان را گام مثبتی در جهت وحدت و انسجام بین اصولگرایان دانست و افزود: انتخاب معاونین در حوزه اختیارات رییس مجلس است و کسی نمی تواند این موضوع را زیر سوال ببرد؛ و خیلی خوب است که انتخاب معاونین به نحوی صورت گرفت که شائبه ای را ایجاد نکرد.

سلیمی با بیان اینکه آقای لاریجانی به خوبی از اختیارات خود در انتخاب معاونین استفاده کردند، اظهار داشت: طیف اکثریت مجلس نهم را اصولگرایان تشکیل داده اند و و این مجلس باید به گونه ای طی طریق کند که همه اصولگرایان در آن نقش آفرینی کنند. نباید به گونه ای عمل شود که به تشتت یا تفرقه بین اصولگرایان منجر شود.

/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.