اطلاعیه روحانی در خصوص حرمت شکنی در جماران

حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای عصر شنبه در جمع حامیان خود در حسینیه جماران به سخنرانی پرداخت اما این برنامه با حاشیه هایی همراه بود.

 این سخنرانی در پایان با تشنج و دستگیری تعدادی از افراد همراه بود. به گفته برخی از اعضای حاضر در جلسه، شیرین میر کریمی، محسن رحمانی و محمد پارسی بازداشت شدگان میتینگ انتخاباتی آقای حسن روحانی در جماران هستند.

اطلاعیه ستاد انتخابات دکتر روحانی پیرو اتفاقات جماران

ستاد انتخابات دکتر روحانی در پی اتفاقاتی که در حاشیۀ سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در حسینیۀ جماران رخ داد، اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطاعیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«لایَجرِمنَکُم شَنَئانُ قومٍ اَن لا تعدلُوا إعدِلوا فهُو  اقربُ للتقوی» «قرآن کریم»

آنچه نهال امید و تدبیر را بیش از هر چیز دیگری تهدید می‌کند، افراط و تفریط و خودسری است. در چنین روز و روزگاری هیاهو و جنجال و رفتارهای خارج از قرار و قاعدۀ مرسوم می‌تواند آشوب‌طلبان و قبیلۀ افراط و تفریط را به وجد آورد و زمینۀ یأس و سرخوردگی امیدواران را فراهم آورد. لذا هرگونه رفتار خودسرانه و مغایر با اعتدال، با روش و منشی که ما در پی گرفته‌ایم در تعارض است و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمنان این آب و خاک خواهد ریخت. مباد که به سبب آنچه امروز (۱۱ خرداد ) در حاشیۀ سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در حسینیۀ جماران رخ داد، شمع تدبیر، کم‌فروغ و شکوفۀ امید، نشکفته پرپر شود.

بدین‌وسیله «ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی» هرگونه رفتار هنجارشکنانه و خیابانی را قویاً محکوم کرده و همۀ دوستداران اندیشۀ اعتدال را به رعایت قانون و صبر و آرامش دعوت می‌کند.

ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی

نوشته اطلاعیه روحانی در خصوص حرمت شکنی در جماران اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.