اظهارات آمانو شیطنتی است که راه به جایی نمی‌برد

۱۴فروردین۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اظهارات آمانو در نزدیکی مذاکرات آلماتی ۲، نوعی شیطنت و ایجاد مانع در روند آن است که همانند قبل به نفع جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

صفر نعیمی‌رز نماینده آستارا در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به نزدیکی مذاکرات ایران و ۱+۵ در آلماتی و اظهارات آمانو مبنی بر اینکه ایران در حال کار بر روی سلاح هسته‌ای است، گفت:‌ ادعاهای بی‌اساس این چنینی علیه ایران از قبل وجود داشته و خواهد داشت. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: اظهارات آمانو در نزدیکی مذاکرات، نوعی شیطنت و ایجاد مانع در روند آن است که همانند قبل به نفع جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی افزود: پای میز مذاکره نشستن گروه ۱+۵ با نشان‌دهنده تسیلم آن‌ها در برابر خواسته ملت ایران و مقبولیت برنامه‌ هسته‌ای ماست. 

نماینده آستارا تصریح کرد: برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است، همانطور که مقام معظم رهبری نیز استفاده از سلا‌ح‌های اتمی را برای کشتار جمعی تحریم کرده‌اند در حالی‌که غرب نمی‌خواهد صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای را پذیرفته و قانع شود.

نعیمی‌رز در پایان خاطر نشان کرد: اظهارت و ادعاهای بی‌اساس در مورد مسئله هسته‌ای ایران به جایی نخواهد رسید و مذاکرات آتی به نفع دولت و ملت کشورمان خواهد بود.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.