اعتبار ۱۵۰ میلیون تومانی برای بازسازی مدارس زلزله‌زده خراسان جنوبی

فروردین ۱۴۰۳

مدیر کل بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: اعتبار ۱۵۰ میلیون تومانی برای کمک به بازسازی مدارس زلزله زده در سال قبل در اختیار اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان قرار گرفت.

آخوندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این مورد اعلام کرد: قبل از ابلاغ اعتبارات ویژه بازسازی مناطق زلزله زده با هدف تسریع در جهت بازسازی زیرساخت‌ها و با حمایت استاندار و پیشنهاد این مدیریت برای بازسازی مدارس مناطق زلزله زده استان، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان در سال قبل در اختیار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان قرار گرفت که با این اعتبار ۲ مدرسه ۲ کلاسه با زیربنای ۱۱۶ متر ساخته شده است.
وی در ادامه افزود: همچنین با اولویت به بحث بازسازی مدارس و مساجد و به طور همزمان عملیات بازسازی واحدهای مسکونی نیز در حال اجراست.
وی در خصوص اینکه این استان اتفاق خیز است، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته تأمین کانکس از قبل در دستور کار قرار گرفت  و بدین منظور از سوی این مدیریت مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای تهیه ۱۵ کانکس مناسب با سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده بود و بر همین اساس پس از ۳ روز از وقوع اتفاق، مدارس این مناطق با استفاده از تعدادی از کانکس‌های پیش ساخته راه‌اندازی و دایر شدند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.