اعتدال رئیس‌جمهور با اقتدار همراه است

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اعتدال رئیس‌جمهور با اقتدار همراه است و این مسئله مدنظر مقام عظمای ولایت قرار دارد.

نعمت‌الله منوچهری نماینده پاوه، جوانرود و روانسر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مراسم تحلیف حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی گفت: این مراسم در خور و شأن ملت ایران برگزار شد و مواردی که رئیس جمهور بیان کردند خواست عموم ملت ایران بوده و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند.
 
وی در ادامه بیان کرد: امیدواریم رئیس جمهور در عمل به این صحبت‌ها پایبند بوده و بتواند در وهله اول مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کند و بعد از آن عدالت را در تمامی زمینه‌ها خصوصا در حوزه سلامت اجرایی کرده و وضعیت سیاست خارجی کشور را سروسامان دهد.   
 
منوچهری تاکید کرد: اعتدال رئیس‌جمهور با اقتدار همراه است و این مسئله مدنظر مقام عظمای ولایت است.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به کابینه پیشنهادی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی اظهار داشت: وزرای پیشنهادی از سوابق خوبی برخوردار بوده و امیدواریم در مجلس از رای بالایی بهره‌مند شوند.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از نکات منفی دولت دهم تاخیرهای طولانی و وقت‌گیر در موارد مختلف بود،‌امیدواریم در دولت یازدهم چنین مسئله‌ای را شاهد نباشیم و البته معرفی کابینه در روز تحلیف از سوی رئیس‌جمهور را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در کارکرد رئیس‌جمهور و کابینه همین روند را شاهد باشیم.

 
انتهای پیام/   
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.