حزب اعتدال و توسعه به دنبال فردی معتدل و فراجناحی است/کاندیدای اصلی ما روحانی است

۱۶خردادماه،

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه در نشست خبری:

رئیس ستاد مرکزی انتخابات حزب اعتدال و توسعه گفت: کاندیدای اصلی ما روحانی است و وی قطعا به نفع کسی کناره‌گیری نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، عرب‌خدایی رئیس ستاد مرکزی انتخابات حزب اعتدال و توسعه در نشست خبری این حزب اظهار داشت: بعد از ائتلاف میان کاندیداهای اصلاح‌طلب نشست بعدی را اعلام می‌کنیم.  
 
وی افزود: با توجه به پیچ تاریخی که در آن قرار داریم، نیازمند تدبیر همگانی با هدایت مقام معظم رهبری هستیم که با یک وحدت کلمه بتوانیم این پیچ را بگذرانیم.  
 
عرب‌خدایی ادامه داد: کشور توسط یک جناح و گروه نمی‌تواند اداره شود، به همین خاطر کاندیدای حزب اعتدال و توسعه به دنبال یک فرد معتدل و فراجناحی بوده که بتواند با روحیات اصولگرایی و اصلاح‌طلبی کار کند.  
 
رئیس ستاد مرکزی انتخابات حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این سوال که اگر احیانا روحانی کاندیدای مورد نظر اصلاح‌طلبان نباشد، حزب اعتدال و توسعه چه خواهد کرد؟ گفت:‌در این صورت عارف موفق نخواهد شد با طیف اصولگرا در جامعه دست به دست هم دهند و اما روحانی مورد حمایت علما و روحانیون و حتی شاخه‌ای از اصولگرایان است.
 
وی بیان داشت: حزب اعتدال و توسعه رسما از حسن روحانی جهت کاندیداتوری دعوت به عمل آورد و حتی بعد از رد صلاحیت هاشمی شاهد بودیم که ستادهای انتخاباتی‌اش به نفع روحانی تعطیل شد.
 
عرب‌خدایی اظهار داشت: کاندیدای اصلی ما روحانی و قطعا به نفع کسی کناره‌گیری نخواهد کرد و با توجه به فضای تخریبی که علیه روحانی در جامعه آغاز شده این نشانده پیروزی او در دور اول انتخابات است.
 
رئیس ستاد مرکزی انتخابات حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: کشور ما قانون احزاب را محترم شمرده و شاهد فعالیت و پیشرفت حزبی همانند اعتدال و توسعه از سال ۷۸ بوده‌ایم و این حزب از هر کس که ریاست قوه مجریه را به دست گیرید، حمایت لازم را به عمل خواهد آورد.  

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.