اعتراف ابوبکر البغدادی به شکست داعش در عراق و سوریه


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز:

سرکرده گروهک تروریستی داعش ضمن اعتراف به از دست دادن بسیاری از مناطق در عراق و سوریه، ادعا کرد که این گروهک وارد آخرین جنگ خود در این مناطق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابوبکر البغدادی، سرکرده گروهک تروریستی داعش در سخنانی که سایت‌های وابسته به این گروهک فایل صوتی آن را منتشر کردند، گفت: داعش بسیاری از مناطق تحت تصرف خود را در عراق و سوریه از داده اما این امتحانی بیش نیست.

البغدادی افزود: جنگ پیش رو آخرین جنگ داعش خواهد بود و پس از آن به غرب یورش خواهیم برد و آنها دیگر به ما حمله نخواهند کرد و آنگاه “اسلام” در سراسر جهان حکمفرما خواهد شد.

در پیامی صوتی منتسب به ابوبکر البغدادی، رهبر داعش مدعی شده است که حمله‌های هوایی روسیه و ائتلاف به رهبری آمریکا نتوانسته داعش را تضعیف کند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که اصالت این پیام را که به حساب‌های توییتری فرستاده شده که پیش از این بیانیه‌های داعش را منتشر می‌کردند، نمی‌توان تأیید کرد.

در پیام منتسب به ابوبکر بغدادی به اقدام‌های عربستان سعودی برای تشکیل ائتلافی از نیروهای نظامی کشورهای مسلمان برای جنگ علیه داعش نیز به تندی حمله شده است.

در این پیام گفته شده است: اگر این ائتلاف اسلامی بود، خودش را از اربابان یهودی و صلیبی‌اش رها می‌کرد و هدف خود را کشتن یهودیان و آزادسازی فلسطین قرار می‌داد.

به گزارش خبرگزاری آلمان، ابوبکر بغدادی که بعد از هفت ماه سکوت برای اولین بار حرف زده اسرائیل را تهدید به حمله کرده است.

در این پیام گفته شده که داعش گام به گام به اسرائیل نزدیک‌تر می‌شود و اسرائیلی‌ها باید انتظار حمله را داشته باشند.

در این پیام ادعا شده است: ما حتی برای یک ثانیه فلسطین را فراموش نکرده‌ایم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.