اعتراف صهیونیستها به قدرت ایران

جام جم آنلاین: توانمندی های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، موشک های پیشرفته زمین به دریای سوریه و توان موشکی حزب الله لبنان، میدان های گازی آبی رژیم صهیونیستی را در تیررس کامل و عاری از دفاع قرار داده است.

به گزارش شبکه خبری العالم، گزارشگر کانال دو تلویزیون اسرائیل به توانمندیهای غواصان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غافلگیر کردن دشمن و عملکرد زیرکانه عناصر مقاومت اسلامی لبنان “حزب الله” در اجرای عملیات خطیر علیه مواضع اسرائیل و موشکهای پیشرفته زمین به دریای سوریه ، که در رزمایش اخیر ارتش این کشور به نمایش درآمد، اذعان کرد.

گزارشگر کانال دو تلویزیون اسرائیل گفت: چهار سکوی پالایش گاز واقع در ۱۳۰ کیلومتری اسرائیل، بخش عمده گاز مورد نیاز آن را تامین می کند.

وی افزود: از میدان گازی اسرائیل در دریا که معادل مساحت کل اسرائیل است، معادل  ۲۰۰ میلیارد دلار گاز استخراج می شود.اسرائیل این منطقه را آبهای اقتصادی می خواند.

گزارشگر اسرائیلی همزمان با تصاویری که از رزمایش غواصان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پخش می شد، گفت: غواصان نیروی دریایی ارتش ایران طی یک رزمایش توانمندی خود را در منهدم کردن سکوهای گازی و نفتی دشمن فرضی به نمایش گذاشتند.

وی گفت: ارتش اسرائیل به منظور حفاظت از منابع طبیعی و سرمایه های گازی اسرائیل از عملیات تخریبی دشمن، تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است.

سرتیپ “گیورا آیلند” پژوهشگر در دانشکده امنیت ملی اسرائیل در این خصوص افزود: حزب الله همواره در صدد ضربه زدن به تأسیسات گازی اسرائیل در دریا است.بهترین راه برای صیانت پالایشگاههای گازی اسرائیل از حملات حزب الله، بین المللی کردن منابع گاز در این منطقه است.

وی افزود: انحصار میدانهای گازی “تامار” و “لفیاتان” در حوزه اسرائیل، حزب الله را برای فعالیت های تخریبی در این منطقه ترغیب می کند.

گزارشگر اسرائیل گفت: موشکهای پیشرفته و نوین زمین به دریا که روسیه در اختیار سوریه قرار داده است، با برد ۳۰۰ کیلومتر قادر است از سواحل سوریه یا لبنان میدانهای گازی اسرائیل را هدف قرار دهد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.