اعتصاب کارگران یک شرکت در بندر امام پایان یافت

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: اعتصاب کارگران یکی از شرکت‌های مخازن و بارگیری میعانات نفتی این‌ منطقه با ورود دادستانی پایان یافت و کارگران به کار بازگشتند.

اعتصاب کارگران یک شرکت در بندر امام پایان یافت

به گزارش ممتاز نیوز از روابط عمومی دادگستری خوزستان، محمد رضا جعفری اصل روز جمعه در این خصوص بیان کرد: به دنبال اعتصابات صورت گرفته از سوی کارگران شرکت “محورطلایی” فعال در اداره بنادر و دریانوردی این شهر، فعالیت این شرکت برای چند روز متوقف شد که با ورود دادستانی این به حالت عادی بازگشت.

وی ادامه داد: جلسه فوری با حضور نمایندگان کارگران و مدیر اداره کار شهر بندر امام (ره) تشکیل و با حضور در محل و صحبت با کارگران و شنیدن خواسته‌های کارگران، نسبت به حل مشکل و رسیدگی به خواسته‌های کارگران اقدام شد.

جعفری اصل افزود: پرداخت معوقات و رفاهیات کارگران، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و انعقاد قراردادهای بلند مدت از مطالبات کارگران این شرکت بود که در خصوص تحقق این مطالبات با مدیر شرکت صحبت شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: همچنین مقرر شد با بازگشت کارگران به محل کار فعالیت شرکت‌ها به روال گذشته برگردد و تحت هیچ شرایطی عملیات تخلیه و بارگیری را متوقف نکنند.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.