اعزام حداکثر ۶ تکواندوکار زن به مسابقات جهانی

۲۱فروردین۱۳،

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: سعی می‌کنیم شش تکواندو را به مسابقات جهانی اعزام کنیم ، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

زهرا سروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا مسابقات جهانی عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر داریم و قبل از اعزام تصمیم می گیریم که چند نفر به مسابقات اعزام شوند. هنوز تعداد نفرات اعزامی ما قطعی نیست و فکر می‌کنم شش تکواندو کار و یا کمتر از این تعداد را به مسابقات مکزیک بفرستیم.

وی افزود: با توجه به جمع بندی‌های فعلی این تعداد را می گویم، اما امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که بتوانیم اشخاص مستعد و خوب بیشتری را به مسابقات جهانی اعزام کنیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در مورد اعزام تیم ملی بانوان به تورنمنت بین‌المللی اسپانیا، یادآور شد: این تورنمنت اواسط اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و اعزام تیم ملی به این رقابت‌ها در برنامه فدراسیون است. البته هنوز هیچ چیزی در مورد اعزام قطعی نیست و باید ملی‌پوشان به سفارت اسپانیا بروند و بعد از آن ، وقتی ویزا گرفتیم همه چیز مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: حضور در این تورنمنت برای ما مهم است، چرا که تنها مسابقه برون مرزی ملی‌پوشان قبل از حضور در مسابقات قهرمانی جهان است. تورنمنت اسپانیا آخرین مرحله انتخابی تیم ملی است و بعد از آن است که ترکیب تیم ملی اعزامی به جهانی مشخص خواهد شد.

سروی در پاسخ به این سوال که چند هوگوپوش بانوان به تورنمنت اسپانیا اعزام خواهند شد؟ گفت: پیشنهاد ما اعزام ۱۰ نفره بود، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و امیدواریم نفرات بیشتری را اعزام کنیم تا در اسپانیا محک بخورند .

وی با اشاره به این که به تعویق افتادن زمان برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی از خرداد ماه به مهر ماه ، کار را برای ملی‌پوشان بانوان ایرانی سخت‌تر کرد، یادآور شد: پیش‌بینی ما این بود که ملی‌پوشان در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند و کادر فنی شناخت خوبی از آنها به دست بیاورد و بعد با آشنایی بیشتر و بهتری به مسابقات جهانی برویم، اما به تعویق افتادن این رقابت‌ها کار ما سخت تر شد، چرا که تنها یک مسابقه برون مرزی (تورنمنت اسپانیا) را قبل از حضور در مکزیک پیش‌رو داریم. اگر کشورهای اسلامی در زمان اول خود برگزار می‌شد شرایط ما می توانست بهتر باشد.

سروی ادامه داد: با به تعویق افتادن زمان برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی مجبور شدیم برنامه‌های خود را تغییر دهیم. حضور در مسابقات جهانی بسیار سخت است ، ضمن این که ما هنوز حسرت کسب مدال در مسابقات جهانی در بخش بانوان را داریم.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو با اشاره به این که کادر فنی تیم ملی با جان و دل کار می‌کند، افزود: کادر فنی از امکاناتی که در اختیار دارد، بهترین استفاده را می‌برد که جا دارد از تلاش آنها تشکر کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.