اعزام ۹۰۰ دانش آموز دامغانی iبه مناطق جنگی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

فرمانده سپاه دامغان گفت: امسال ۹۰۰ دانش آموز دامغانی iبه مناطق جنگی اعزام می شوند.

 به گزارش تفسیری خبرنگار  اجتماعیممتازنیوز،   سید محمد حسن مرتضوی امروز در جمع فرماندهان واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی  مدارس شهرستان  دامغان بسیج را از یادگارهای امام عظیم الشان انقلاب برشمرد و گفت:  بسیجیان باید با وفاق و همدلی در پیشرفت جامعه تلاش نمایند.
 فرمانده سپاه  ناحیه دامغان حضور دانش آموزان را در برنامه های بسیج ضروری خواند و افزود: دانش آموزان باید همه آموزش های لازم مربوط  iبه بسیج را فرا گیرند و سطح اطلاعات و معلومات خود را دراین زمینه بیشتر از قبل افزایش دهند.
 وی iبه تشکیل  و راه اندازی حلقه های شجره طبیه صالحین در سطح مدارس دامغان اشاره نمود و افزود: دانش آموزان عضو بسیج دانش آموزی در مدارس باید زیر چتر حلقه های صالحین باشند و از برنامه های آن در سال تحصیلی iبهره مند شوند.
 مرتضوی یاد آور شد: سال قبل شهرستان دامغان در زمینه اعزام دانش آموزان iبه مناطق جنوب و غرب کشور حضوری پر رنگ داشت که امیدواریم  امسال نیز با ثبت نام از دانش آموزان بتوانیم از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور بازدید داشته باشیم.
 وی گفت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده ۹۰۰ دانش آموز دامغانی برای گذراندن آمادگی  دفاعی در مقطع متوسطه عازم مناطق عملیاتی در جنوب وغرب کشور شده و از نزدیک با رشادت ها و جانفشانی رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس آشنا خواهند شد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.