اعضای فراکسیون رهروان ولایت یکشنبه با ولایتی دیدار می‌کند

۰۷اردیبهشت،

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از دیدار اعضای این فراکسیون با “علی‌اکبر ولایتی” عضو “اائتلاف پیشرفت” در امروز (یک‌شنبه) خبر داد.

کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح برنامه‌های فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: گروهی توسط هیئت رئیسه این فراکسیون برای مذاکره با کاندیداها خصوصا کاندیداهای اصولگرایان انتخاب شده است و هفته قبل نیز جلسه ۴ ساعته‌ای با “محمدباقر قالیباف” از اعضای ائتلاف پیشرفت و کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم برگزار کردند که بسیار موثر بود.

 
وی همچنین ادامه داد: امروز (یک‌شنبه ۸ اردیبهشت) نیز جلسه‌ای با حضور “علی‌اکبر ولایتی” برگزار می‌شود تا از این طریق دیدگاه‌ها، برنامه‌ها، اهداف و نقطه‌نظرات اعضای فراکسیون به آنها ابلاغ و نظرات آنان بررسی شود.
 

عضو فراکسیون اصولگرایان با ذکر این مطلب که اولویت این فراکسیون بیشتر با قالیباف و ولایتی است، اظهار داشت: با محسن رضایی و سایر کاندیداها هم جلساتی خواهیم داشت اما عدم کاندیداتوری دکتر لاریجانی و همین طور نظرسنجی اعضای فراکسیون نیز در این جلسات تأثیرگذار بوده و همچنین کاندیداها هم به این نظرسنجی اهمیت می‌دهند.
 
پیرموذن در پایان خاطرنشان کرد: من بازهم تأکید می کنم که قاطبه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نظرشان با قالیباف و ولایتی است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.