اعلام برنامه‌های وزارت علوم در هفته دفاع مقدس

6-473.jpeg

رییس بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم از برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر سیدجواد ساداتی نژاد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت عنوان کرد: استقامت و ایستادگی ملت ایران و پیروزی در تمام عرصه‌های نبرد سخت و نرم باعث تبدیل شدن ایران اسلامی به یک الگوی موفق برای تمام ملتهای جهان شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: استقامت و پایداری ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی ناشی از قدرت ایمان و اطاعت از ولی فقیه بود و تجربه دفاع مقدس نشان داد ملت ما در تمامی عرصه ها با اطاعت از ولایت فقیه و استقامت و پایداری، پیوسته پیروز و سربلند خواهد بود.

دکتر ساداتی نژاد تاکید کرد: خاطره استقامت و پایداری جوانان این مرز و بوم با کمترین امکانات اما با بیشترین ایمان در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، هیچ گاه از ذهن مردم مومن و مقاوم ایران زدوده نخواهد شد و یاد و خاطره هشت سال دفاع جانانه از کشور و انقلاب اسلامی ایران، پیوسته در حافظه تاریخی ایرانیان باقی خواهد ماند.

رئیس بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران جامعه دانشگاهی، گلباران مقبره شهدای گمنام در دانشگاهها، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه عفاف و حجاب و برگزاری اردوهای زیارتی را از جمله برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.