اعلام جوایز جشنواره آیات

۳۰م دیماه ،

 فاوانیوز: جزئیات جوایز جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های قرآنی آیات از سوی سید احسان قاضی زاده هاشمی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اعلام شد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سید احسان قاضی زاده هاشمی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از اهدای ۵ کمک هزینه عمره مفرده به نفرات اول جشنواره آیات خبرداد و گفت: اهدای مبالغ ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به نفر اول بخش مقاله، سرمقاله، گزارش، گفت و گو و یادداشت و ۸۰۰ هزار تومان به نفرات اول بخشهای شعر، عکس و داستان و پانصد هزار تومان به نفر اول بخش گزارشهای خبری از جمله جوایز جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های قرآنی آیات است.

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های قرآنی مجموع جوایز نقدی این جشنواره را مبلغ ۲۰ میلیون تومان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: ۵ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و ۵ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از جمله دیگر جوایز جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های قرآنی آیات برای نفرات دوم و سوم این جشنواره است.

سید احسان قاضی زاده هاشمی مبنای تعیین جوایز جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های قرآنی آیات را برگزاری جلسات مشورتی مستمر با کارشناسان عرصه قرآن و رسانه عنوان کرده و خاطر نشان ساخت: تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بر این بوده است تا جوایز جشنواره رسانه های قرآنی آیات را به نحوی تعیین نماید که آثار نیازمند وقت و زحمت بیشتراز جوایز بیشتری هم بهره مند شوند.

وی ارسال بیش از ۲۷ هزار اثر به جشنواره رسانه های قرآنی آیات را بیانگر استقبال رسانه ها به موضوع قرآن دانست و تاکید کرد: با توجه به درخواست بعضی از رسانه ها برای تمدید مهلت ارسال آثار برای جمع بندی نهایی آثار و ارسال آن به دبیرخانه جشنواره و با توجه به اینکه قرار است در اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های قرآنی آیات علاوه بر تقدیر از ۱۵ برگزیده اصلی این جشنواره از سه رسانه ی برتر قرآنی هم تقدیر شود مهلت ارسال آثار تا ۱۲ بهمن ماه تمدید شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از عموم رسانه ها، خبرنگاران و فعالان رسانه ای دعوت کرد تا در مدت زمان باقی مانده به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی http://www.quranfestival.ir مراجعه نموده و از نحوه برگزاری جشنواره اطلاعات لازم را کسب نمایند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار پس از پایان زمان مقرر به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران مراحل داوری آغاز خواهد شد.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.