اعلام شرایط شرکت در کارگاه ˝درس‌گفتارهای روش تحقیق در سینمای مستند˝

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلمسازان جوان، دانشجویان و هنرجویان سینما که نسبت به ثبت نام در کارگاه تخصصی ˝درس گفتارهای روش تحقیق در سینمای مستند˝ اقدام نکرده اند تا پایان هفته جاری فرصت دارند.

به گزارش هنرآنلاین؛ مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به منظور توسعه مباحث تحقیق و پژوهش در تولیدات سینمای مستند و تقویت هر چه بیشتر رویکرد تحقیقی فیلمسازان در فرایند تولید مستند، اقدام به برگزاری مجموعه درس گفتارهای روش تحقیق در سینمای مستند در اردیبهشت و خرداد ماه کرده است.

جمعی از اساتید پیشکسوت و صاحب نظر در عرصه تحقیق و پژوهش چون ناصر فکوهی، محمد تهامی نژاد، احمد ضابطی جهرمی، شهاب الدین عادل، علی بلوک باشی، مهرداد زاهدیان، همایون امامی و ناهید عبدی، مدرسان مجموعه درس گفتارهای روش تحقیق در سینمای مستند می باشند که این کارگاه ها از اول اردیبهشت ماه و طی ۸ جلسه متناوب، در سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار خواهد شد.

ثبت نام در این کارگاه ها از طریق پایگاه اینترنتی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir صورت می گیرد. شرایط و مدارک لازم ثبت نام، هزینه حضور در کارگاه ها، جدول برنامه ها، موضوع کارگاه ها، اساتید هر درس گفتار و… هم روی این پایگاه اینترنتی ها قرار گرفته است.

دانشجویان رشته هنر و سینما (با ارائه کارت دانشجویی معتبر)، مستندسازان (با ارائه معرفی نامه از انجمن مستندسازان) و هنرجویان انجمن سینمای جوان (با ارائه معرفی نامه از انجمن سینمای جوانان ایران) می توانند ضمن تکمیل فرم ثبت نام در این کلاس ها شرکت کنند.

با توجه به محدودیت تعداد پذیرفته شدگان، اولویت با اشخاصی است که زودتر ثبت نام کرده اند. ضمن اینکه به متقاضیانی که در تمامی جلسات این درس گفتارها حضور فعال داشته باشند، گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.