اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز قدس

رئیس پلیس راهور استان البرز از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی موقت در این استان به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

 حبیب‌الله کمالوند دقایقی قبل اظهار داشت: با توجه به اینکه فردا در سراسر کشور و به طبع آن ۱۳ شهر و شهرستان استان البرز راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس برگزار می‌شود، ماموران راهنمایی و رانندگی بر اساس دستورالعمل‌هایی مجبور به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی خیابان‌ها و مناطق این استان خواهند بود.
 
وی تصریح کرد: در آخرین جلسه‌ای که صبح امروز در پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز تشکیل شد، اعمال این محدودیت‌ها قطعی و مسیرها و خیابان‌هایی که تردد در آنها به صورت موقت ممنوع می‌شود، نهایی شد.
 
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ۱۳ شهر استان البرز
 
رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: این محدودیت‌ها در ۱۳ شهر و شهرستان البرز از ساعت ۷ صبح روز جمعه بیست و هفتم مرداد آغاز و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تداوم خواهد داشت.
 
کمالوند افزود: در تمام شهرهایی که راهپیمایی برگزار می‌شود، در طول مسیر راهپیمایی تردد هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع بوده و تنها خودروهای نیروی انتظامی و امدادرسان و آنهم با مجوز خاص مجاز به تردد در این مسیرها خواهند بود.
 
وی بیان داشت: در شهرستان‌ها کرج مرکز استان البرز نیز در طول مسیر راهپیمایی یعنی از میدان شهدا تا مصلی کرج، ماموران راهنمایی و رانندگی از ساعت ۷ صبح اجازه تردد به هیچ خودرویی را نخواهند داد.
 
این فرمانده ارشد انتظامی افزود: همچنین برخی از خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی در این شهرستان مانند پل آیت‌الله طالقانی، تقاطع هفتم تیر به سمت بلوار بلال، پل شورا و میدان شهدا به سمت تقاطع حضرت امام (ره)، خیابان‌های منتهی به سه راه دانشکده و تقاطع‌های کارخانه قند و خیابان مصباح از ساعت ۷ صبح فردا تا پایان راهپیمایی شاهد اعمال محدودیت‌های ترافیکی خواهند بود.
 
کمالوند بیان داشت: همچنین تردد هرگونه خودرو و موتورسیکلت در خیابان‌های منتهی به مصلی و یا محل‌های تجمع نمازگزاران در شهرهای کمالشهر، محمدشهر، ماهدشت، مهرشهر، آسارا، اشتهارد و مشکین‌دشت که توابع شهرستان کرج محسوب می‌شوند، در این ساعت ممنوع است.
 
وی متذکر شد: بر اساس آخرین دستورالعمل راهنمایی و رانندگی، این محدودیت در شهرستان‌های نظرآباد،‌ طالقان و ساوجبلاغ نیز اعمال و توسط ماموران پلیس شهرستان‌های فوق اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
کمالوند افزود: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان البرز به ویژه اتوبوسرانی اقدام به جابه‌جایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد.
 
فرمانده پلیس راهور استان البرز اظهار داشت: با توجه به اینکه محدودیت‌های ترافیکی فوق مقطعی و موقت است، از شهروندان تقاضا داریم که با ماموران پلیس راهور و نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.
 
کمالوند در پایان گفت: تقاضای ما از مردم این است که با خودروی شخصی به محل برگزاری راهپیمایی نیامده و برای ایاب و ذهاب از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.