افتتاح اولین کتابخانه تخصصی حقوق در دامغان

۳۰ آبان ،

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: اولین کتابخانه تخصصی حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به بهره برداری رسید.

دکتر حسین عباسپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در حاشیه افتتاح این کتابخانه در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، با بیان اینکه رشته های حقوق از رشته های قدیمی این واحد دانشگاهی و جزء قطب های حقوقی کشور محسوب می گردد گفت: با همکاری و تلاش اعضای هیئت علمی گروه حقوق و رئیس دانشکده حقوق کتابخانه تخصصی حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به بهره برداری رسید.

دکتر حسین عباسپور با اشاره به اینکه این کتابخانه تخصصی حقوق حاوی ۴ هزار جلد کتاب تخصصی رشته حقوق، بیش ار ۱۵ عنوان مجله تخصصی حقوقی داخلی و خارجی و نیز پایان نامه های دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی حقوق افزود: علاقمندان به رشته حقوق برای افزایش سطح معلومات تخصصی خود می توانند به این کتابخانه مراجعه و کتابهای تخصصی خود را مربوط به رشته حقوق دریافت نمایند.
وی به رایگان بودن عضویت در روز اول بازگشایی کتابخانه تخصصی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان اشاره کرد و گفت: این عضویت رایگان برای تشویق دانشجویان رشته حقوق می باشد.
رئیس واحد دامغان با بیان اینکه افتتاح کتابخانه تخصصی حقوق پس از راه اندازی اولین کلینیک تخصصی حقوقی کشور در واحد دامغان دومین اقدام ارزنده از سوی مسئولین گروه حقوق در این واحد دانشگاهی می باشد اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک با تکمیل رشته های حقوقی در مقطع تحصیلات تکمیلی و دکتری تخصصی جهتی هر چه غنی تر شدن این گروه گامهای موثرتری برداریم./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.