افتتاح ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر در بافت فرسوده همدان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان خبر داد:

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان گفت: امسال در استان همدان ۲ هزار و ۳۳۴ واحد مسکن مهر در بافت فرسوده در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  محمدعلی اسدی  با بیان این مطلب گفت: از برنامه‌های هدف‌گذاری شده شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان در سال ۹۱ افتتاح و بهره‌برداری از ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در بافت فرسوده تا پایان سال بوده است.

وی ادامه داد: با استقبال مردم از دریافت تسهیلات بدون سپرده در بانک‌ها و تشویقات شهرداری‌ها در تخفیف پروانه ساختمانی به ویژه در شهرستان‌ها هم‌اکنون ۲ هزار و ۳۳۴ واحد مسکن مهر آماده افتتاح است که این امر در هفته دولت صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان تصریح کرد: از واحدهای مسکونی آماده افتتاح یک هزار و ۲۲۲ واحد در شهر همدان، ۷۷۵ واحد در ملایر، ۳۸ واحد در نهاوند، ۱۵۲ واحد در تویسرکان، ۹۵ واحد در اسدآباد، ۱۶ واحد در کبودراهنگ و ۳۶ واحد نیز در شهرستان بهار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری به هدف ۲ هزار و ۴۰۰ واحد رسیده‌ایم، افزود: پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به ۳ هزار و ۵۰۰ واحد افزایش یابد.

اسدی با اشاره به تسهیلات ارائه شده در سال ۹۰ و ۹۱ اظهار داشت: با توجه به پیگیری برخی از ساخت و سازها از سال گذشته تاکنون ۸۹ میلیارد ریال تسهیلات از طریق سیستم بانکی برای نوسازی بافت‌های فرسوده اختصاص یافته است./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.