افزایش قیمت‌های کاذب و غیر واقعی حربه جدید استکبار در تحریم‌های اقتصادی است

وکیل پایه یک دادگستری، افزایش قیمت‌های کاذب و غیر واقعی را حربه جدید استکبار در تحریم های اقتصادی دانست و گفت: دستگاه قضایی با عاملان احتکار در بازار، به شدت برخورد خواهد کرد.

علی اکبرابویی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضاییممتازنیوز، با اشاره به سناریوی جدید دشمنان در قالب گرانی‌ها و قیمت‌های کذب برای ایجاد تشویش، اضطراب و ترس در میان مردم اظهار داشت: این امر سبب هجوم به بازار و احتکار برخی اقلام از سوی بعضی افراد سودجو در بازار خواهد شد.

این حقوقدان فلسفه وجودی شورای حل اختلاف را ایجاد صلح و سازش براساس دستورات دین مبین اسلام دانست.

وی تصریح کرد : قوه قضاییه همواره توانسته با اقتدار و قدرت خود در مقابل کسانیکه با اقدامات غیر اخلاقی، موجب ناامنی در جامعه می شوند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

ابویی در ادامه افزایش قیمت‌های کاذب و غیر واقعی را حربه جدید استکبار در تحریم‌های اقتصادی دانست و مطرح کرد: دستگاه قضایی با عاملان احتکار در بازار، به شدت برخورد خواهد کرد.

این کارشناس مسائل حقوقی با تاکید بر ضرورت برخورد دستگاه قضا با عاملان احتکار خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با درایت و قاطعیت تمام با افرادی که در بی ثباتی بازار نقش دارند به شدت برخورد خواهد کرد و در اجرای قانون و عدالت هیچ تفاوتی میان کارگزاران دولت و عامه مردم قائل نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.