افزایش ۹ برابری سرمایه گذاری واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی

۱ مهر – ۰۳:۰۵:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران خبرداد:

بزرگنمایی:  

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران از افزایش ۹ برابری سرمایه گذاری واحدهای  تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی  خبرداد و گفت: در طول فعالیت دولت نهم  و دهم میزان سرمایه گذاری واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی  بیش از۸۴۸درصد رشد داشته است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، فخراله مولایی با اشاره به رشد ۱۰۳ درصدی ایجاد اشتغال در شهرکها ونواحی صنعتی گفت: در ابتدای فعالیت دولت نهم ۲۹۱ هزارو ۱۰۴ واحد تولیدی مشغول به فعالیت شده اند که  با رشد ۱۰۳ درصدی این تعداد تاپایان خرداد سال جاری به بیش از ۵۹۱ هزارو۸۱۶ هزار نفر افزایش یافته است.              
 وی روند ایجاد امکانات زیرساختی از قبیل آب، برق وگاز در شهرکهای صنعتی را مناسب توصیف کرد و گفت:  طی هفت سال گذشته  گازرسانی به شهرکها و نواحی صنعتی پیشرفت مناسبی داشته و با جهشی ۲۸۷درصدی همراه بوده است.
معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت با بیان اینکه در آغاز فعالیت دولت نهم  ۹۱ شهرک و ناحیه صنعتی  به شبکه گاز متصل شده بود ، تصریح کرد:  تا پایان خرداد سال جاری  حدود ۳۵۳ شهرک وناحیه صنعتی  از نعمت گاز بهره مند شده است.
مولایی با اشاره به رشد۱۲۴درصدی تعداد شهرکهای صنعتی که از نعمت آب بهره مند شده اند، تصریح کرد:  طی هفت سال گذشته به بیش از۶۹۰ شهرک وناحیه صنعتی برق رسانی شده که  امیدواریم این میزان تا پایان سال جاری افزایش بیشتری داشته باشد.                        
  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به رشد ۹۸ درصدی   توسعه کمی شهرکها و نواحی مصوب اشاره کرد و گفت:از ابتدای شروع به کار دولت فعلی، ۴۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی در سراسر کشور به تصویب رسیده بود، این درحالی است که با گذشت هفت سال  از آن زمان بیش از ۹۰۴ شهرک وناحیه صنعتی مصوب در سراسر کشور ایجاد شده است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  با بیان اینکه تعداد پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در شهرکها و نواحی صنعتی   از ۱۱ هزارو۱۳۱ مورد در پایان سال ۸۴ با رشد ۱۱۸ درصدی به ۲۴هزارو ۳۷۲پروانه افزایش یافته است، تصریح کرد: تعداد واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده  نیزدر ابتدای  فعالیت دولت  فعلی معادل ۱۲ هزارو۸۸۷واحد بوده که تا با تلاش های انجام شده  این تعداد  تا پایان خرداد ماه امسال با ۱۱۸ درصد رشد به ۲۸هزارو ۱۰۲واحد افزایش یافته است.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۲۱۵۰۵۲۲۰۴۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.