افزایش اعتبار وام شهریه دانشجویان علوم پزشکی/آغاز پرداخت‌ها از ماه آینده

۲۸ آبان ،

12-168.jpg

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اعلام خبر افزایش اعتبار وام شهریه ۹۱، گفت: امسال می‌توان متقاضیان بیشتری را پوشش داد.

دکتر فرهاد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص نحوه توزیع وام شهریه در بین دانشجویان، اظهار کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی باید لیست متقاضیان دریافت وام شهریه را به صندوق ارائه کنند. چرا که تا یک ماه آینده پرداخت‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار وام شهریه ابلاغی برای سال ۹۱ افزایش یافته است، اظهار کرد: این اعتبار از پنج میلیارد تومان در سال قبل به شش میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است، بر این اساس می‌توان جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه تا سقف پنج میلیون تومان به دانشجویان دکترای حرفه‌ای وام شهریه پرداخت می‌شود، خاطر نشان کرد: این دسته از دانشجویان می‌توانند در چهار نیمسال تحصیلی متقاضی دریافت وام شهریه باشند.

رییس صندوق رفاه وزارت بهداشت با بیان اینکه دانشجویان واحدهای بین‌الملل بیشترین متقاضیان دریافت وام شهریه می باشند، تصریح کرد: برای سال قبل حدود پنج میلیارد تومان اعتبار برای وام شهریه در نظر گرفته شده بود که بیش از ۸۰ درصد آن تخصیص یافت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.