افزایش سهمیه ۸۰۰ نفری اعزام زوج های دانشجو به مشهد مقدس

حجت الاسلام ‘حسین افتخاریان’ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: مجموع سهمیه اعزام زوج های دانشجو به سفر مشهد مقدس در قالب برنامه ‘همسفر تا بهشت’ نزدیک به ۲۳ هزار نفر درنظر گرفته شده بود که با توجه به استقبال بیش از انتظار دانشجویان در نظر داریم یک کاروان دیگر نیز به این سهمیه اضافه کنیم.

وی آمار فعلی اعزام زوج های دانشجو را ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: قرار بود این مرحله از اعزام ها ۲۸ اردیبهشت ماه پایان یابد که با اضافه شدن یک کاروان جدید، اعزام ها تا هفته اول خردادماه به طول خواهد انجامید.

افتخاریان درمورد زوج های دانشجوی استان خراسان رضوی نیز گفت: اعزام زوج های دانشجوی دانشگاه های خراسان رضوی به اردوی تفریحی سه روزه محمود آباد مازندران نیز در قالب شش کاروان پیش بینی شده که از امروز، ۱۷ اردیبهشت تا اول خرداد ماه انجام می شود.

اعزام زوج های دانشجویی به سفر زیارتی مشهد مقدس از قبل از نوروز ۹۱ آغاز شد که حدود ۱۳ هزار زوج در قالب ۱۴ کاروان در زمستان گذشته در این برنامه های فرهنگی معنوی شرکت کردند و اعزام ۱۰ هزار زوج دیگر نیز از ۱۸ فروردین آغاز شده که همچنان ادامه دارد.

در برنامه ‘همسفر تا بهشت’ کاروان های دانشجویی از دانشگاه های مختلف کشور به مشهد مقدس اعزام می شوند که در سفر سه روزه خود ضمن شرکت در برنامه های معنوی و فرهنگی در کلاس ها و کارگاه های آموزشی رفتار با همسر و دیگر مهارت های همسرداری حضور خواهند یافت.

فراهنگ**۱۰۵۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۵۸۹۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.