اقتدار نیروهای امنیتی – اطلاعاتی ایران در قاب “کلوپ ترور” نمایان شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مستند کلوپ نشان دهنده اقتدار و اشرافیت کامل سربازان گمنام امام زمان (عج) به فعالیت‌های تروریستی سرویس‌های جاسوسی موساد،سیا، MI6 و غیره است.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در پی دستگیری کلیه عوامل ترور شهدای هسته‌ای کشورمان که مشروح جزئیات دستگیری و اعترافات متهمین از رسانه ملی پخش شد، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: وزارت‌اطلاعات جمهوری‌اسلامی‌ایران بار دیگر اثبات کرد که به اقدامات و برنامه‌های خرابکاری- تروریستی سرویس‌های جاسوسی موساد، سیا و MI6 احاطه داشته و با قدرت انجام وظیفه می‌کند.

وی درادامه تصریح کرد: با استناد به اعترافات متهمین، عملیات سرویس‌های‌جاسوسی کشورهای مخالف پیشرفت‌هسته‌ای جمهوری‌اسلامی‌ایران از پیچیدگی و گستردگی بالایی برخوردار بود، ولی با تلاش بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان(عج) تیم ترور منهدم و عوامل ترور دستگیر شدند.

 کوثری همچنین به مستند “کلوپ‌ ترور” که نحوه دستگیری و اعترافات متهمین را به تصویر کشیده است، اشاره کرد و گفت: فعالیت سربازان گمنام امام زمان (عج) صرفا محدود به این مستند نبوده و به دلیل محدودیت‌های موجود اکثر فعالیت ها و اقدامات این نیروها دیده اطلاع رسانی نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: در این مستند پیچیدگی و سلولی بودن عملیات مثلث ترور مشهود بوده که سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشرافیت کامل آنها را کشف و ضبط کردند .
عضو کمسیون امنیت‌ملی‌و‌سیاست‌خارجی مجلس خاطرنشان‌کرد: قطعا باز هم شاهد افتخار آفرینی نیروهای امنیتی اطلاعاتی جمهوری‌اسلامی ایران خواهیم بود.

 انتهای پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.