اقتصاد مقاومتی محور سومین گردهمایی بزرگ نظام سلامت

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی از حضور تمام گروه های مرتبط مدیریتی با نظام سلامت در سومین هم اندیشی بزرگ سلامت خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛دکتر حسن آقاجانی گفت: این نشست به منظور هم اندیشی و هماهنگی برای نیل به اهداف بلند نظام سلامت و جلب حمایت های برون بخشی برگزار می شود.

وی افزود: نشست احتمالا” با حضور ریاست جمهور و سایر دستگاه ها که مکمل کار نظام سلامت هستند و مدیران این بخش از سراسر کشور در سطح ستاد و صف تشکیل می شود.

دکتر آقاجانی اظهار داشت: ارزیابی عملکرد و جمع بندی ادامه برنامه های نظام سلامت به خصوص برنامه محوری پزشک خانواده به عنوان سیاست راهبردی نظام سلامت بخشی از برنامه های این نشست است.

وی اضافه کرد: گزارش بخش های موفق در زمینه برنامه پزشک خانواده و ایجاد رقابت برای سرعت بخشیدن و عملیاتی کردن آن و بررسی شرایط خاص کشور و تاثیر آن بر دارو و بررسی برنامه اقتصاد مقاومتی و بحث آمایش سرزمینی آموزش پزشکی و قطب هایی که در این خصوص در دانشگاه های علوم پزشکی تشکیل شده است در جهت هم اندیشی و هم افزایی نیروها بخشی دیگری از محورهای این گردهمایی است.

مشاور و مدیرکل دفتر وزارتی تاکید کرد: بحث پیرامون مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت با حضور اعضای شورای عالی سلامت بخش دیگر گردهمایی است و از ظرفیت های قوه مققنه و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم در جهت محورها و برنامه ها کمک می گیریم و از معاونت های ریاست جمهوری هم برای شرکت در این هم اندیشی دعوت شده است.

گفتنی است سومین گردهمایی بزرگ دست اندرکاران نظام سلامت ۲۴ مهرماه در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار می شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.