عزت کار و کارگر در باطن اقتصاد مقاومتی نهفته است

۱۱اردیبهشت،

51037.jpg

معاون دبیرکل خانه کارگر کشور با تاکید براینکه باید اقتصاد متکی بر تولید را در کشور احیا کرد، گفت: داخل اقتصاد مقاومتی، عزت کار و کارگر نهفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، حسن صادقی در مراسم جشن بزرگ کارگری و تجلیل از کارگران نمونه کشوری شهرستان ساوه در سخنانی افزود: با توجه به اینکه نزدیک به نیمی از جمعیت کشور را کارگران تشکیل می‌دهند لذا جامعه کارگری در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بیان کرد: مردم باید کسی را به عنوان رییس دستگاه اجرایی کشور انتخاب کنند که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کند.

صادقی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید اقتصاد تولید و کار محور، صنعتی و تقویت کننده صادرات کشور باشد، افزود: در طول چند سال قبل بحث اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری نظام به عنوان راهکاری برای نجات کشور مطرح شده است.

او همچنین با اشاره به اینکه وظیفه اصلی خانه کارگر دفاع از منافع نیروی کار است، افزود: دفاع از منافع کارگری محور فعالیت خانه کارگر است و این مولفه ای است که بزرگان ما به آن پرداخته‌اند و سرویس‌هایی که ارائه می‌شود به منظور جذب اشخاص و عضو گیری است.

وی بیان کرد: آن چه که ما را ماندگار و بقای ما را تضمین می کند، ایجاد تشکیلاتی خادم جامعه کارگری تحت عنوان خانه کارگر است و اگر یک روزی خانه کارگر از مولفه‌های تعریف شده که همانا دفاع از حقوق جامعه کارگری است فاصله بگیرد، مجموعه‌ای است که بطلان بر آن کشیده شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.