اکبری: ناراحتی ولاسکو مهم نیست/ از امروز مستقل کار می کنیم

۱۷اردیبهشت،

تمرینات‌ آماده سازی تیم ملی امید تعطیل شده است و در حال حاضر سالن والیبال فدراسیون به طور کامل در اختیار تیم ملی بزرگسالان است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، شنیده ها حاکی از آن است که سبب اصلی تعطیلی تمرینات زیر ۲۳ سال عدم حضور پیمان اکبری در جلسه بعدازظهر کارگاه آموزشی که از سوی فدراسیون برگزار شده و ولاسکو در آن تدریس کرده است.

می گویند، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان از پیمان اکبری به دلیل عدم حضور تمام وقت در این کلاس ناراحت است و این امر جرقه تعطیلی تمرینات تیم ملی امید را زده است.

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حضور در این کلاس آموزشی به هیچ عنوان اجباری نبود اگر در جلسه صبح هم حضور پیدا کردم فقط به احترام ولاسکو که یک مربی بزرگ و باهوش است، بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به آن که ولاسکو نام ۲۲ بازیکن را برای حضور در مسابقات لیگ جهانی به فدراسیون داده است، می خواهد تمامی شاگردانش به طور مستقیم زیر نظر خودش تمرینات را انجام دهند و چون ما برای شرکت در پیکارهای زیر ۲۳ سال جهان فرصت کافی داریم تمرینات را تعطیل کردیم.

وی تصریح کرد: ما تمرینات آماده سازی خود را به خاطر عدم بروز مشکل در تمرینات تیم بزرگسالان و این که تمامی امکانات در اختیار آن ها قرار بگیرد بعد از ۴۰ روز تمرین تعطیل کردیم، امیدوارم آن ها در مسابقات لیگ جهانی بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال در ادامه یادآور شد: برگزاری تمرینات آماده سازی در طول مدت ۴۰ روز محاسن بسیاری هم داشت به عنوان مثال توانستیم یکی از بازیکنان اصفهانی که تاکنون سابقه بازی در مسابقات لیگ برتر را نداشته شناسایی کنیم به طوری که هم اکنون “مسعود محمدزاده” به ترکیب تیم ملی ب در پست پشت خط زن دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی انجام شده از این پس تیم ملی زیر ۲۳ سال به طور مستقل عمل می کند چون در قبل شرایط به گونه ای بود که ما با تیم ملی بزرگسالان همانند تیم ملی الف و ب کار می کردیم اما از این پس وضعیت عوض شده است و ما همانند تیم های ملی جوانان و نوجوانان به طور مستقل کار می کنیم.

وی یادآور شد: ولاسکو سرمربی تیم ملی بزرگسالان است ناراحتی وی از من به دلیل عدم حضور در کلاس مهم نیست، من وی را به عنوان مربی با تجربه و بزرگ قبول دارم، با ولاسکو هم دشمنی ندارم و اگر زمانی نیاز به مشورت فنی داشتم به طور قطع وی را در جریان قرار خواهم داد.

** تعطیلی ۲۳ روزه لطمه ای قابل جبران می زند

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده ما تمریناتمان را از هفتم خرداد ماه آغاز خواهیم کرد و با این حساب تمرینات ما ۲۳ روز تعطیل خواهد بود این تعطیلی طولانی مدت لطمه زیادی به تیم می زند اما چون مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال مهر ماه برگزار می شود فرصت کافی برای آ‌ماده سازی و حضور داریم و می توانیم دوباره از صفر آغاز کنیم.

** ولاسکو هر که را می خواهد ببرد

اکبری تصریح کرد: من برای آغاز تمرینات نام ۲۰ بازیکن را به فدراسیون دادم اگر زمانی تیم ملی بزرگسالان و ولاسکو به هر یک از آن ها احتیاج داشت، می تواند بدون هیچ مشکلی انتخاب کند و ما با آن ها همکاری خواهیم کرد.

وی یادآور شد: به عنوان سکاندار تیم ملی امید تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا وظیفه ای که به من محول شده است را به خوبی انجام دهم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.