امام جمعه قصرشیرین:ملت بزرگ ایران اسلامی پرچمدار قرآن در جهان است

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با حافظان و قاریان قرآن، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تمسک به قرآن را باعث خنثی شدن نیرنگ های دشمنان اسلام برشمردند.

وی افزود: رهبری در فرمایش های خود بر تدبیر ملل اسلامی درآیات نورانی قرآن کریم و درس گرفتن از آن تاکید فرمودند که امروز ملت ایران با اتکا برقرآن در مقابل کفر و زورگویی ایستاده است.

حجت الاسلام ملکی گفت:ملت ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل توان تسلیحاتی غرب ایستاد و با تقدیم ۲۰۰ هزار شهید والامقام و جانبازان و رزمندگان سرافراز، امروز در کانون عزت و سرافرازی دنیا قرار دارد.

خطیب جمعه قصرشیرین در بخش دیگری از خطبه های نماز، با بیان اینکه رضاخان با کشف حجاب سعی در غیر اسلامی کردن و از بین بردن اعتقادات اسلامی مردم را داشت،افزود: خوشبختانه این توطئه با الطاف الهی و هوشیاری مردم خنثی شد.

ملکی ادامه داد: امروز نعمت ولایت فقیه برای مردم ایران یکی از الطاف بزرگ خداوند است و مردم باید شکر گزار باشند که رهبری بزرگ و دلسوز هدایتگر جامعه است و حضور ایشان لرزه بر اندام دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی انداخته و آنها خود معترف به قدرت نفوذ و کلام ایشان هستند.

حجت الاسلام ملکی در خطبه اول نماز و در خصوص رعایت تقوا و پرهیز از ترک نماز اظهار داشت: شهید آیت الله دستغیب در این خصوص می فرماید که هرکس از روی انکار نماز نخواند، کافر است و از دین اسلام بیرون می رود، زیرا انکار نماز،انکار رسالت پیامبر (ص) وقرآن است و هرکس هم از روی تنبلی و مسامحه نماز نخواند، فاسق است.

وی گفت: تاکید ائمه و بزرگان دین بر نماز اول وقت است، تا جایی که امام صادق (ع) می فرماید شفاعت ما به کسانی که نماز را سبک بشمارند نمی رسد. ک/۲

۵۶۷/۱۲۳۴ /۶۷۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۶۰۱۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.