امام راحل مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را وارد مرحله جدیدی کرد

به گزارش ایرنا از اداره کل ارتباطات مجلس شورای اسلامی، ‘احمد جبرئیل’ دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین و هیات همراه بعدازظهر امروز -چهارشنبه – با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

لاریجانی در این دیدارهمچنین افزود: آرمان آزادی سرزمین فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کانون سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و همچنان از اولویت اصلی در سیاست‌های خارجی ایران است.

وی به تحولات منطقه نیز اشاره کرد و گفت: انقلاب‌های مردمی در منطقه چشم انداز وسیعی را در مبارزه با رژیم صهیونیستی گشود و این رژیم را به شدت در انزوا قرار داده است.

رییس مجلس به تلاش دشمنان امت اسلامی برای ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه از طریق ایجاد ناامنی و آشوب در سوریه اشاره کرد و گفت: طرح گسترده‌ای از سوی قدرت‌های جهانی در منطقه در حال اجرا است که هدف آنها ضربه زدن به کشورهای مستقل از میان بردن هرگونه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.

**مردم فلسطین به انقلاب اسلامی و امام راحل افتخار می‌کنند

احمد جبرئیل نیز در این دیدار اظهار داشت: بدون شک انتخاب این‌گونه رهبران شایسته و برجسته در شرایط کنونی منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین افزود: مردم فلسطین به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و رهبر بزرگ آن امام خمینی(ره) افتخار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد تنها ملت و نظام ایران در شرایط بسیار دشوار و سخت در کنار ملت فلسطین ایستاد و از آرمان آنها به صورت جدی و موثر حمایت کرد.

جبرئیل در بخش دیگری از سخنان خود هدف قدرت‌های جهانی از دخالت کشورهای منطقه از جمله سوریه و همچنین انقلاب‌های منطقه را تجزیه کشورهای مهم این منطقه و دامن‌زدن به اختلافات و درگیری فرقه‌ای در منطقه دانست و تصریح کرد ایستادن در کنار دولت و ملت سوریه در شرایط کنونی در واقع مقابله با این توطئه بزرگ صهیونیستی در منطقه است.

سیام**۲۰۲۳** ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۰۳۹۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.