امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه امام حسین(ع) و موسسه پژوهشی امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار ‘حسین ظریف منش ‘با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه به منظور توسعه فعالیتهای علمی در زمینه ایجاد تحول در علوم انسانی بر پایه همکاری متقابل و هدفمند مراکز دانشگاهی و حوزوی امضا شد.

وی با اشاره به مفاد این تفاهم نامه اظهار داشت: پس از تشکیل کارگروههای مشترک تحول در علوم انسانی، دو طرف در خصوص مبادله اساتید، راهنمایی و مشاوره پایان نامه های تحصیلی، طراحی دوره ها، تدوین سرفصلهای آموزشی و انجام پروژه های مشترک مطالعاتی و پژوهشی به همکاری خواهند پرداخت.

ظریف منش برگزاری نشست و همایشهای علمی مشترک را از دیگر برنامه های این دو مرکز خواند و تصریح کرد:به همین منظور اولین نشست مشترک کارگروههای علمی تدوین مبانی و اصول گروههای مدیریت و علوم سیاسی با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) و موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار و در آن بر ضرورت همکاری مشترک اساتید حوزه و دانشگاه که مورد توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز می باشد تاکید شد.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) در پایان با اشاره به رسالت و ماموریت خطیر سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی با موجودیتی زنده و نوشونده ابراز امیدواری کرد: این دانشگاه بتواند با یاری گرفتن و اتکا به حوزه های علمیه به منظور مرتفع کردن نیازها و ماموریت های خود در ایجاد تحول علوم انسانی سرعت ببخشد.

سیام **۱۷۰۸ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۹۵۱۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.