امید iبه آینده را مدیون ولایت هستیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

فرمانده یگانهای ویژه پاسداران ناجا در اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گفت: امید iبه آینده را مدیون ولایت هستیم.

به گزارش تفسیری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، فرمانده یگانهای ویژه پاسداران ناجا در اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گفت: امید iبه آینده را مدیون ولایت هستیم و این اعتماد iبه نفس که در دل همهی آحاد مردم ایجاد گردیده، پشتوانه بزرگی برای پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان خواهد بود.
 
اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با عنوان “یاد یاران” با حضور سردار ”حسن کرمی” فرمانده یگان های ویژه پاسداران ناجا و جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان این فرماندهی در مجتمع رفاهی تفریحی باغ پردیس تهران iبه میزبانی فرماندهی یگانهای ویژه پاسداران ناجا برگزار شد.
 
سردار “حسن کرمی” در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر و نیز ولادت امام علی النقی (ع) و دهه ولایت، با نقل حدیثی از امام رضا(ع) iبه بیان اهمیت مسئله غدیر خم پرداخت.
 
وی، روز عید غدیر را از برترین و بزرگ ترین اعیاد مسلمین جهان دانست و افزود: ملّت ایران بیش از سایر ملت های مسلمان دیگر iبه اهمیت و جایگاه ولایت آشنا می باشد iبه طوری که پیشوایان و بزرگان دینی و مذهبی ما نیز iبه اهمیت و جایگاه مسئله غدیرخم، که همان اصل ولایت پذیری در حکومت اسلامی است، توصیه های موکد و بسیاری داده اند.
 
فرمانده یگانهای ویژه پاسداران ناجا خاطر نشان نمود: از آنجایی که ملت شریف ایران در برهه های گوناگونی از تاریخ جمهوری اسلامی اهمیت و جایگاه ولایت و ولایت پذیری را iبه خوبی احساس کرده اند و ملاحظه می کنیم در عصر حاضر، ملت هایی که از نعمت ولایت و رهبری عالمانه و اسلامی برخوردار نبوده اند، iبه چه مصیبت های دچار گردیده و سرانجام خوبی نداشته اند.
 
“سردار کرمی” قدرت و نعمت عظیم ولایت فقیه را در رأس همهی امور عنوان نمود و گفت: دشمنان، معاندین و قسم خوردگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در همه وقت ها درصدد مقابله جدّی با دست آوردهای انقلاب اسلامی ایران بوده و خواهند بود اما iبه لطف و رهبری حکیمانه ولایت فقیه، زحمات و مجاهدت های رزمندگان اسلام iبه پیروزی تبدیل شده و همهی آنان ناکام مانده اند.
 
فرمانده یگانهای ویژه پاسداران افزود: امید iبه آینده را مدیون ولایت هستیم و این اعتماد iبه نفس که در دل همهی آحاد مردم ایجاد گردیده، پشتوانه بزرگی برای پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان خواهد بود.
 
وی تصریح نمود: امروزه با وجود همهی تبلیغات منفی و ایجاد جنگ روانی برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، iبه این خود باوری و یقین رسیده ایم که جزء برترین کشورها هستیم و با وجود جوانان مومن، متعهد و ولایتمدار در بسیاری از امور iبه خودکفایی رسیده و بی نیاز از قدرت های بیگانه، کشور عزیزمان را اداره خواهیم نمود.
 
“سردار کرمی”، انقلاب اسلامی ایران را الگویی بزرگ برای ملت های مسلمان سراسر جهان در جهت بیداری اسلامی و مبارزه با قدرت های استبدادی عنوان کرد و گفت:امروزه ملت های مسلمان جهان iبه این خود باوری رسیده اند که تنها بوسیله نعمت ولایــت می توان با حکومت های ناکارآمد مقابله کرد.
 
فرمانده یگانهای ویژه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح اهداف برگزاری “همایش یاد یاران”، عنوان نمود: در تلاش هستیم با گردآوری تجربیات و آثار پیشکسوتان یگانهای ویژه پاسداران، بخصوص دلیر مردان لشکر ۲۸ روح الله iبه تبیین نقش یگان ویژه در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن بپردازیم و با برنامه ریزی های صورت گرفته در همین خصوص، از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و بازنشستگان در مراسمات گوناگونی تجلیل و قدردانی خواهیم نمود.
 
سردار حسن کرمی، یگان ویژه را جزء برترین نیروی های انتظامی و آماده در کشورمان معرفی کرد و گفت: نیروی انسانی هر سازمان نقش بسیار موثر و اساسی در انجام ماموریت ها و وظایف آن نهاد را برعهده دارد و اهمیت iبه این سرمایه و پتانسیل عظیم، سببات پیشبرد هر چه iبهتر اهداف خواهد شد.
 
فرمانده یگانهای ویژه پاسداران ناجا، توسعه همه جانبه این فرماندهی را جزء اولویت های اصلی دانست و اذعان داشت: قصد داریم با تشکیل کارگروه های تخصصی، استفاده از تجربیات و علوم پیشکسوتان در جهتی تعالی و اثربخشی ماموریت ها و امورات فعالیت های چشمگیری انجام دهیم. بطوری که تا حدود بسیاری از این مطلب بوسیله ثبت خاطرات، خدمات، دانش و تجربیات پیشکسوتان درحال اجراست و iبه لطف خداوند متعال iبه سریعی شاهد نتایج ارزنده آنها خواهیم بود.
 
“سردار کرمی” در خاتمه ضمن تشریح برنامه ها و اهداف آموزشی، ماموریتی و فرهنگی مجموعه یگانهای ویژه پاسداران، تصریح نمود: با انجام برنامه ریزی های کارشناسی و تخصصی سعی داریم تا پشتیبان شایسته در مسیر آرمان های نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشیم. /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.