رجال سیاسی یعنی کسی که پیرو ولایت باشد

رفیق‌دوست در کنگره ۴۰۰۰ شهید و سرداران پشتیبانی و تدارکات سپاه:

وزیر سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در کنگره ۴۰۰۰ شهید و سرداران پشتیبانی و تدارکات سپاه گفت:‌ رجال سیاسی یعنی کسی که پیرو ولایت باشد و شورای نگهبان باید کسانی را تایید کند که در خط و افق مقام معظم رهبری حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتیممتازنیوز، محسن رفیق‌دوست وزیر سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در کنگره ۴۰۰۰ شهید و سرداران پشتیبانی و تدارکات سپاه اظهار داشت: مردم باید دست به دست هم بدهند تا پرچم ولایت فقیه را تحویل امام زمان(عج) دهند و امیدواریم زنده باشیم و ولایت امام زمان(عج) را ببینیم و اگر نشد انشاءالله نسل آینده ما این پرچم را به دست صاحب آن بسپارد.

وی  افزود: به فرموده امام خمینی (ره) اگرسپاه نبود کشور هم نبود، سپاه عاشق ولایت و تداعی ولایت است.

رفیق دوست تصریح کرد: بسیاری از اوقات از من سوال می‌کنند که چه کسی باید رئیس جمهور شود و من جواب می‌دهم که رجال سیاسی باید وارد صحنه شوند.

وی در تعریف رجال سیاسی گفت: این رجال افرادی هستند که باید در راستای آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی حرمت کنند و رئیس‌جمهور آینده از میان همین افراد انتخاب شود.

وزیر سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: رجال سیاسی یعنی کسی که پیرو ولایت باشد و شورای نگهبان باید کسانی را تایید کند که در خط و افق مقام معظم رهبری حرکت کنند.

 انتهای پیام/

پ۲

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.