امید ما به سیاست بازی های خارجی ها نیست/دشمن از روحیه شهادت طلبی ایثارگری و مقاومت مردم ما می ترسد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

“مهدی چمران” در آخرین شب از جشنواره اعیاد شعبانیه و روز جانباز:

رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به این که با برگزاری این جشنواره ها روحیه شهادت طلبی ایثارگری و مقاومت را در مردم خود زنده می کنیم گفت: دشمن از همین روحیه ایستادگی و شهادت طلبی دوران دفاع مقدس می ترسد و اگر کسانی این روحیه را به سخره می گیرند برای از بین بردن این روحیه است اما امید ما به سیاست بازی های خارجی ها نیست و توکل به خدا ما را پیروز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران مهدی چمران رئیس شورای عالی استان ها درآخرین شب از جشنواره اعیاد شعبانیه و روز جانباز که در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد ،اظهار داشت: برگزاری این جشنواره ها به خاطر افزودن چیزی بر مقام شهدا و جانبازان و ایثارگران نیست و چیزی به آن ها افزوده نخواهد شد.
 
وی افزود: مگر ما که برای امام حسین(ع) عزاداری می کنیم به جایگاه ایشان و یا شهدا چیزی افزوده می شود، آن ها در بهشت برین و فردوس برین هستند و جانبازان عزیز هم شهدای زنده هستند و ان شالله آن ها نیز در روز واپسین در کنار شهدای عزیز خواهند بود.
 
چمران تصریح کرد: آن چه که در این جشنواره ها وجود دارد نفعی است که برای خود ما جامعه، مردم و انقلاب ما است یعنی اگر ما برای جانبازان و شهدا برنامه ای داریم نفعی برای آن ها ندارد و به نفع ما است که انجام می شود.
 
وی گفت: این یادواره ها و جشنواره ها روحیه شهادت طلبی ایثارگری و مقاومت را در مردم زنده می کند و این روحیه سبب ایستادن در مقابل دشمن و پیروزی ما است.
 
عضو شورای شهر تهران افزود: دشمن نیز از همین روحیه می ترسد و این روحیه است که ما را پیروز می کند و همین ایستادگی و شهادت طلبی در دوران دفاع مقدس ما را پیروز کرد.
 
وی اظهار داشت: دشمن دارای نیروها، سلاح ها و اطلاعات بیشتری از ما بود اما روحیه ایثارگری، ایمان و اعتقاد ما را نداشت و آن چه سبب پیروزی ما بود همین بود و آن چه که سبب پیروزی ما خواهد شد همین است.
 
چمران تصریح کرد: اگر کسانی این روحیه را به سخره می گیرند برای این است که این روحیه را از بین ببرند که اگر چنین کنند آن وقت پیروز می شوند و ما همه در آن صورت باید حلقه به گوش مستکبرین و آمریکای جنایتکار شویم.
 
وی گفت: فکر نکنیم که این برنامه ها منتی بر سر جانبازان است؛ بلکه این منتی بر سر خود ما است و ما باید بپذیریم که اگر روحیه شهادت طلبی، ایثارگری و مقاومت و ایستادگی تقویت شود انقلاب، کشور اسلام و خود ما باقی خواهیم ماند.
 
وی افزود: برهمین اساس باید این روحیه را زنده نگه داریم و نام و یاد شهدایمان و راه جانبازان و ایثارگران و آزادگان عزیزمان را حفظ کنیم.
 
رئیس شورای عالی استان ها خاطر نشان کرد: این روحیه در کنار توکل و امید به خدا ما را پیروز خواهد کرد و امید ما به سیاست بازی های خارجی ها نیست و توکل به خدا ما را پیروز خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.